Dirty Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 syns iphonen min tar helt greie bilder jeg Mer en godt nok for meg, men samsung galaxy tar skikkelig naise bilder blir slik en nestegang tenker jeg. Alltid de uten iphone som skriker høyest om bla bla bla bla. så vet ikke helt jeg den er enkel å bruke veldig fornøyd med mailløsing osv
flonoen Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Tar helt greie under fornuftige lysforhold. Men slikt som det var i garasjen, mørkt med skarpe lys som lyser veldig konsentrert, så blir det ganske dårlige bilder. Går gjerne an å få det bedre om man stiller litt på innstillinger eller laster ned noe appsgreier, men det har jeg ikke brydd meg noe med. Slik bil, eller slik mobil, dirtydicky? Fin bil! Bilde tatt under bra lysforhold med anonymisert mobil:
Dirty Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Slik mobil, bilen er min gamle 3.2 som jeg bygde i fjor
joachim sørlie Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 syntes iphone er kjekt og ta bilder med jeg, hvis du sliter med dårlige bilder i garasjen pga mye skart lys, så holder du bare hånda over kameraet eller mot lyset på en måte, problem løst
Azeton Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Her henger dere på tulletråden. hva med og svare på noe nyttig i teknisk del? Dirty du som er en av få på tulletråden som kan det
Dirty Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Her henger dere på tulletråden. hva med og svare på noe nyttig i teknisk del? Dirty du som er en av få på tulletråden som kan det Er syk masse feber, men ja får ta en titt snart
Azeton Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Så du orker ikke tenke heeelt klart ? Kom på at jeg hadde en rar drøm om at ene lampa som var montertxenonlykt tok fyr og brente halve fronten på E34n inatt en gang også
Janthomas Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 noen som trenger heftig banebil? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32456770
Thewiz Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Har du en tråd på ombyggingen av 3,2en din, dirty?
Markus E30 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 De sensorene som sitter på girkassa på e30 325 preface, noen som har noen slike liggende evt delenr eller link fra koed eller gs?
wicky124 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 kanskje du skal gjøre noe mer....fornuftig Azeton?
M|Fjeld Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Fyfaen.. Brukte 2 jævla timer fra Oslo s og opp til Alnabru med buss idag Aldri igjen!!!
wicky124 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 stakkars... er forresten sykt glatt på stovner ikveld... jaguaren har liggi sidelengs hele kvelden
Anbefalte innlegg