Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Når vi snakker om dette kan jeg dele en liten erfaring fra her om dagen. Kjørte hjem fra jobb sånn ca klokka 11 om kvelden. Foran meg ligger det ei kjerring som kjører 60km/t i 80-sona. Gidder selvfølelig ikke å legge meg helt på bakfangeren hennes, men lå kanskje 10 meter bak, slik at hun skulle skjønne at dette blir for tregt. Hva gjør kjerringa? Bremser i tide og utide og flikker sigaretten sin ut av vinduet, slik at den treffer bilen min.. Forbanna møkkakjerring. Ble en forbikjøring med hånda på hornet da gitt
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Mye villkjøring på dere gutter. Hehe. Gikk på skole i nabo byen, valgte da å kjøre fylkesveien i stedet for e6. Havnet bak ei kjærring i en gammel toyota med takgrind og greier. Klarte faen ikke holde følge med ho, kjørte også da golf 3 med alt orginalt, bare litt lavere profil på dekka.. Ho kjørte som om det skulle vært tatt rett ut av en gammel olsen banden film..
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Kjøre forbi, bremse ned og holde 50 en stund tror jeg er rett framgangsmåte i slike situasjoner. La de få smake sin egen medisin. Forutsetter selvsagt at det kun er dere to som kjører, ikke om det ligger laaang kø bakover.
Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Var bare oss som kjørte der da, men tør ikke å "kødde" med folk sånn med bimmern. Vet aldri hva folk finner på. Skulle hatt den gamle pickupen min i slike situasjoner. Masse bulker og rust, bare å krasje litt
Jordfræsar Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Like farlig på vann som på land her. Aldri opplevd så mye fyll på vannet som på Mjøsa. Og det er gamlingene som bryter regla gang på gang.
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hehe. Ho kjørte som helvete, var ikke noe gamlehjem det der..
S.Hafsmo Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Playstation 3 suger virkelig. henger seg hele tiden, restarter seg selv midt under spillene, og jaggu tror jeg at venstre stikke har kortsluttet totalt og aktiverer alle knappene ved bruk.
SofaKingFresh Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Kjøre forbi, bremse ned og holde 50 en stund tror jeg er rett framgangsmåte i slike situasjoner. La de få smake sin egen medisin. Forutsetter selvsagt at det kun er dere to som kjører, ikke om det ligger laaang kø bakover. Akkurat hva jeg gjør om jeg kommer bak en supersinker. Kommer jeg bak noen som ligger i 70 km/t i 80-sona, så lar jeg det være. Alt ettersom åssen humøret mitt den dagen er. Enten kjører jeg forbi og holder 80ish videre, eller så ligger jeg bak. Kommer jeg bak dem som ligger i 50-60 i 80-sonen, da kjører jeg som regel forbi om det er klart, og holder enda lavere fart for å vise de bak hvor irriterende det er. Så lenge de ikke er supergamle, og kjører til sin egen begravelse..
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=11 ... &soegeord= Den der skulle jeg faen meg hatt..
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Playstation 3 suger virkelig. henger seg hele tiden, restarter seg selv midt under spillene, og jaggu tror jeg at venstre stikke har kortsluttet totalt og aktiverer alle knappene ved bruk. Jeg sliter litt med at den klikker litt når jeg spiller gt5 til tider. Bare i menyene, og stort sett bare når jeg går ut og inn av online-lobbyen tror jeg. Merket ca INGEN forskjell når den store updaten på 1gig kom som liksom skulle ta knekken på innlastingstidene. Fy faen så dårlig GT5 er på lastetider! Forza er jo som en drøm, alt av menyer laster på sekunder! Egentlig er GT5 en eneste stor skuff, kun ringen er betydelig bedre på GT5 enn Forza.
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Playstation 3 suger virkelig. henger seg hele tiden, restarter seg selv midt under spillene, og jaggu tror jeg at venstre stikke har kortsluttet totalt og aktiverer alle knappene ved bruk. Såpass, aldri hatt noe problemer med min PS3. Hengt seg 1 gang det siste året. Martin, Kjører de for sakte foran meg peiser jeg forbi på den trangeste plassen jeg finner Dessuten er det epic og møte blikkene til folk som er stasjonsvogn på tverre
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Kjøre forbi, bremse ned og holde 50 en stund tror jeg er rett framgangsmåte i slike situasjoner. La de få smake sin egen medisin. Forutsetter selvsagt at det kun er dere to som kjører, ikke om det ligger laaang kø bakover. Akkurat hva jeg gjør om jeg kommer bak en supersinker. Kommer jeg bak noen som ligger i 70 km/t i 80-sona, så lar jeg det være. Alt ettersom åssen humøret mitt den dagen er. Enten kjører jeg forbi og holder 80ish videre, eller så ligger jeg bak. Kommer jeg bak dem som ligger i 50-60 i 80-sonen, da kjører jeg som regel forbi om det er klart, og holder enda lavere fart for å vise de bak hvor irriterende det er. Så lenge de ikke er supergamle, og kjører til sin egen begravelse.. Ja, alt med måte. Er det 90-åringer på tur til bridgelaget sitt, lar jeg det ligge. Men spesielt disse mongo bobilene som ikke klarer holde fartsgrensen, og samtidig nekter å stoppe på en eneste busslomme får gjennomgå.
Jordfræsar Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Top 10 liste over hva sikkerhetskontrollen fikk tatt i fjor USA there is! http://gizmodo.com/5873312/the-top-10-c ... -last-year
SofaKingFresh Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Skjønner ikke en dritt når jeg er på koed. Hvorfor er det ikke mer utvalg til E92 under E9x kategorien!? Brukte deler er jo BARE fra E90. ALT! Og jeg som leiter ræva av meg etter solgardin til bakruta. Finner ikke en eneste fordømt plass. MÅ jeg virkelig innom en BMW forhandler for å kjøpe der?
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Du må høre med de i chatten der på dagen, de har ikke alle delene på nett. Idiotisk.
Anbefalte innlegg