Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke renere sportsbil enn S2000, på denne siden av en Caterham... Elsker bilen sånn sett! Men de blir vel stjålet i fellesgarasjen da? :(

Skrevet
Står en C6 Racecar noen mil herfra i en flott garasje ;)

Dere som følger med på gatebil timeattack har sikkert sett den.

Den bilen er helt sinnsykt rå! Går ganske greit også med noe og 700 hk :twisted:

Skrevet

aaahh... Digg med Apple TV og YouTube. Koser meg nå med masse heftige videoer i HD kvalitet og full guffe på BOSE anlegget....

Skrevet

Har sett den ja, men skal ikke ha bil enda uansett. Må også ha nytt tak, så der ryker det en god del lapper, men absolutt en pen bil. Bortsett fra felgene som ikke hører hjemme på noen som helst bil.

Har prøvd en sånn S2000. Hysterisk morsom bil..

Javel? Hva var helhetsinntrykket om du husker? Hvordan var setene? Mye støy/skramling fra interiør?

Tror du man kan ha den som en bruksbil?

Blir ikke renere sportsbil enn S2000, på denne siden av en Caterham... Elsker bilen sånn sett! Men de blir vel stjålet i fellesgarasjen da? :(

Ja, det er flotte biler. Motor som drar til 9000 rpm. Skal visst være en vannvittig godt balansert bil. Eneste jeg ikke liker er det digitale dashbordet.

Må si at det frister litt mer med en slik enn en Z4, men så er det jo en mye dyrere bil med tanke på alder. Er jo en helt annen type bil og, mer fokusert enn Z4 kanskje. Kan tenke meg at Z4 er den beste bruksbilen.

Vannskelig! #-o

Skrevet
taktrekk 5000.-

Og hvor mye arbeid er det å skifte? Vet at det tar en goood stund på en Mx5, og den har en veldig enkel tak-konstruksjon. Han skriver i annonsen at han har sjekket priser og det ligger på rundt 15-20.000,-. Men det er absolutt mye bil for pengene, ingen tvil. Kan sikkert prute den litt ned også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...