Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte forresten at varmeapparet i Volvoen er defekt for tiden, går litt av og på etter humør. Ikke så gøy... Så det er like greit, får dra neste gang :P

Skrevet
noen som blir med til sverige nå? drar ifra lørenskog om ca 30 min :P til charlottenberg :P
Jeg er med kom og hent meg!

Hmm, hvis det er ledig sitteplass så kan jeg også komme til Lørenskog i BMWen, og spleise på bensin resten av turen.

Tlf 938 24 424, si fra :)

Kom og hent meg!!!

Skrevet
De bare egger litt Fredrik, måkke ta det inn over deg. Seff har du lov til å være stolt og fornøyd over kjerra di, selv om den går på feil drivstoff!

Edit:

Finst det to forskjellige "typer" nasesprayer? Jeg blir forkjøla ca hver jævla jobbperiode, så ender opp med å gå og snufse og snotte hele forbanna dagen. Sist periode kjøpte jeg en nasespray som funka som fy, nasa slutta å renne og det ble ikke tett heller. I dag har jeg snotta sikkert flere desiliter, så kjøpte en slik otrivin nasespray på apoteket. Funker jo ikke i det hele tatt! Renner som bare pokkern! Så derfor lurer jeg, finst det en type nasespray som stopper rennende nese, og en type som løsner opp tett nese?

Ja det gjør det. For eksempel Zycomb. http://www.apotek1.no/produkter/zycomb- ... 0ml-87470p

KANON! Da skal jeg inn og kjøpe ny i morra.

Skrevet

Er jo flere hundrevis av Nes-ditt og Nes-datt bare i Akershus.. :P

Men greit, jeg fant det ut.. Takk for tips noekult..

Skrevet
Når man er på vei fra oslo til sverige er set ikke så mange nes..

Dere kjørte den veien ja! Forklarer jo alt :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...