M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Det var da voldsomt med utenlandske spam-tråder det kom på forumet de siste dagene... Her merket det jeg også.. Begynner å bli veldig irritert! Tar jo aldri slutt Når forumet er så populært som det er så kan vi ikke se bort ifra det:( Dette er en av grunnene til at jeg ønsker bimmers som et betal-forum! En 100lapp i året hadde vært nok, men da er det igjen mye mer arbeid for forum-eier..
Anders92 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Fler enn meg som har erfart glatta i dag eller? ca 70kmt og sidelengs mot sjøen, fikk kasta over i andre feltet for å holde meg tørr, og rett i fortauskanten på busslomma.. Gull at det var fritt for trafikk der, kan man si! Glatta mister litt av sjarmen når det er skøyteis, synes jeg!
Azeton Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Føler meg en tanke urutinert. Jeg bor 1 minutts gange fra høyskolen, og i dag hadde jeg en "hulltime" fra 12 til 14. Dro hjem klokka 12, duppa av på sofaen og våkna 18.30..... Hehe, Hva var det jeg sa? Du våkner aldri..
SofaKingFresh Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 M|fjeld: Når skal du egentlig få deg en ordentlig bil du kan kjøre med? Syntes det bare er prosjekter du kjøper og selger om hverandre..
SofaKingFresh Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Ser den Strever sjæl etter å få meg jobb. Har søkt i dag, og håper jeg får svar Og ikke minst, jobb!
Julianv Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Da var jeg begynt på ny serie: Alcatraz. Spennende start iallefall, anbefaler alle som liker litt spenning og action å ta en titt! En av hovedpersonene er Hurley/Hugo fra lost
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Ser den Strever sjæl etter å få meg jobb. Har søkt i dag, og håper jeg får svar Og ikke minst, jobb! Er i siste uttak til en jobb selv om dagen! Så venter spent på hva neste uke bringer Klaffer det fullt ut så blir det nok en pen og velholdt e34 ila 1måned eller 2 Er dritt lei gamle skrap nå..
Cise Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 lite spm. har en opel combo som jeg skulle hatt noen felger til sommeren.. passer e30 felger på?
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 e34 er gammelt skrap da. Smak og behag, hehe Jeg synes e34 er en staselig kjerre med nok plass og komfort for min del Pent design, og gamle nok til at jeg enkelt kan utføre alle feil og reperasjoner selv Prima!
Azeton Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Ser den Strever sjæl etter å få meg jobb. Har søkt i dag, og håper jeg får svar Og ikke minst, jobb! Er i siste uttak til en jobb selv om dagen! Så venter spent på hva neste uke bringer Klaffer det fullt ut så blir det nok en pen og velholdt e34 ila 1måned eller 2 Er dritt lei gamle skrap nå.. Skrosamler du ? En haug med biler som bare står E34 er en ny og fin bil
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Jo, ja.. Har vært mye skrap innom tomta det siste året..
Anbefalte innlegg