Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er jo ikke bilen i ditt eie da, M|Fjeld, selv om den står på plassen din... Bilens eier er den som har vognkortet på sitt navn, enkelt og greit, og det er Barca... Bare å fjerne det fra under nicket ditt, så har du tatt huet ut av vepsebolet du har rota deg borti nå... :)

Er vel vanskelig/umulig å selge noen andre sin bil, uten vognkort del 2, eller klarer kjeltringer å gå rundt dette...?

adivass: Fortell gjerne mer :) Syke felger :P

Ikke gjør narr av felgene mine!

Skrevet
Merkelig det.. For det er jo avtalt mellom dere at bilen nå er "solgt" til han :) Jaja..

Nei dessverre er det ikke sånn det fungerer Markus.

Han vill kjøpe bilen min for 8000,-

Yngve Lindgren har sagt seg villig til å betale 7000

Jeg har sagt til kompissen din att jeg kan vente til han kommer hjem fra jobb og får lønn.

DA skal han få lov å kjøpe bilen min, kommer det 1 person med ett høyere bud enn han så er dessverre ''kjøretøyet ditt'' fremover bortevekk. ENKELT OG GREIT !

Ja se der ja :) Da er vi enige, jeg formulerte meg feil med å si "solgt" og slik er nå det!

Jeg legger denne diskusjonen nå død og beklager for mine tidligere utsagn til Barca///M og resten av dere der ute!

Skrevet
Merkelig det.. For det er jo avtalt mellom dere at bilen nå er "solgt" til han :) Jaja..

Det går ikke ann å selge en bil uten å skrive salgsmelding. Det er jævla frekt av deg å skrive opp bilen hans under kjøretøy. Hadde du gjort dette mot feil person hadde du blitt grisebanka.

Jeg er feil person, syns bare synd på hvor dum det går ann å bli.

Skrevet
hmmm... Men det med "avskilting" er vel ikke MFjeld sin feil? Det manglet vel omregavgift?

Riktig, men så bedrev jeg "aktiv sladding" utifra politiets ståsted... :roll: Noe som overhode ikke stemmer..

Skrevet

Politiets avgjørelser kan vi nok ikke diskutere... Det viktige NÅ er at du har fått tilbake lappen, og du har en bil stående som du har lånt.. Fjern info i profilen så kan vi gå tilbake til å diskutere kebab!

Skrevet

Joda, det er sant.. Og uansett så var jeg fører av bilen til barca, så ansvaret med å få bilen i orden er jo klart og tydelig mitt ansvar!

Kebab ja :) Hvilken er best i byen Wicky?

Skrevet

Når jeg tenker meg om Mfjeld så skylder du meg 4 felger der en av de er draghjulet til banebilen og en m3 fanger som jeg aldri fikk med den bøssa, håper ikke du har solgt de! da kan det fort bli leven :P

Skrevet

Som sunnmøring som går i bunad, plukker poteter og ruser meg på lapskaus og meieriprodukter (på toppen av et høyt fjell selvsagt) kan jeg tilstå at jeg ved en anledning ble bevisstløs i gjerningsøyeblikket og kjøpte en 'kebab'. Det har ikke hendt meg hverken før eller siden, men denne skjebnesvangre dagen har risset seg inn i mitt liv som en kniv mot den skjøre barken på en gran.

Skrevet
hmmm... Men det med "avskilting" er vel ikke MFjeld sin feil? Det manglet vel omregavgift?

Riktig, men så bedrev jeg "aktiv sladding" utifra politiets ståsted... :roll: Noe som overhode ikke stemmer..

Det med avskiltingen kan jeg delvis ta på min kappe ja.

Poenget er att Markus absolutt ville låne bilen til å hente noen i Hønefoss for å kjøre dem til bærum for penger. Jeg sa i utgangspunktet nei fordi jeg ikke hadde betalt omregistreringen, da jeg mistet jobben min i august, og enda ikke har noen inntekt. Jeg har da ikke muligheten til å miste min eneste bil med skilter da jeg trenger den til jobbintervjuer osv.

MEN han klarte å overtale meg, mot att han lovte å ikke tiltrekke seg NOEN slags form for oppmerksomhet. ( jeg kjører KUN på dagen og slædder ikke rundt på natten i en bil som ikke er godkjent for veien )

I tilleg får jeg senere høre att han har lånt prøveskilt på bilen og dratt ut for å kjøre med Morty999 her på forumet. Han nekter da for å ha grisekjørt, men etter å ha forhørt meg med Morten, får jeg vite att han har både kjørt fort, slæddet og tilogmed vært ute i grøfta med den en liten tur.

Er det RART jeg er forbannet når man behandler andre folks ting på den måten ?

Jeg får ikke engang betalt tlf regningene mine, så jeg får ikke tak i markus får høre hva faen han driver med osv..

Skrevet
Når jeg tenker meg om Mfjeld så skylder du meg 4 felger der en av de er draghjulet til banebilen og en m3 fanger som jeg aldri fikk med den bøssa, håper ikke du har solgt de! da kan det fort bli leven :P

Hmm.. Det fikk vi aldri ordna opp i nei, har dem enda ja! Skulle jo komme nedover så fort jeg fikk ordna med transport husker du ;)

Har ikke glemt det :)

Skrevet

Hmm.. Det fikk vi aldri ordna opp i nei, har dem enda ja! Skulle jo komme nedover så fort jeg fikk ordna med transport husker du ;)

Har ikke glemt det :)

Ja jeg husker det, hadde bare glemt det helt vekk :)

Skrevet

Det med avskiltingen kan jeg delvis ta på min kappe ja.

Poenget er att Markus absolutt ville låne bilen til å hente noen i Hønefoss for å kjøre dem til bærum for penger. Jeg sa i utgangspunktet nei fordi jeg ikke hadde betalt omregistreringen, da jeg mistet jobben min i august, og enda ikke har noen inntekt. Jeg har da ikke muligheten til å miste min eneste bil med skilter da jeg trenger den til jobbintervjuer osv.

MEN han klarte å overtale meg, mot att han lovte å ikke tiltrekke seg NOEN slags form for oppmerksomhet. ( jeg kjører KUN på dagen og slædder ikke rundt på natten i en bil som ikke er godkjent for veien )

I tilleg får jeg senere høre att han har lånt prøveskilt på bilen og dratt ut for å kjøre med Morty999 her på forumet. Han nekter da for å ha grisekjørt, men etter å ha forhørt meg med Morten, får jeg vite att han har både kjørt fort, slæddet og tilogmed vært ute i grøfta med den en liten tur.

Er det RART jeg er forbannet når man behandler andre folks ting på den måten ?

Jeg får ikke engang betalt tlf regningene mine, så jeg får ikke tak i markus får høre hva faen han driver med osv..

Ja det stemmer på en prikk dessverre.. Kan ikke annet enn å beklage :^o:oops:

Skrevet
Nå må flere bli medlem!!! :)

http://www.facebook.com/www.bimmers.no

Skulle vært en mappe så folk kunne legge ut bilder av bilen sin :-k

Det finst vell flere av disse, jeg laget en ( http://www.facebook.com/bimmersno ) for ikke så lenge siden med samme formålet som Gunnar gir grunn for nemlig å dele informasjon/oppdateringer og dele spørsmål om tekniske problemer, men etter vert delte jeg også noen bilder..

(om gunnar eller noen andre vil bruke det profilbildet til siden som blir brukt der så kan de ta kontakt)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...