Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var litt drøy Fjeld... Enkleste er vel at du betaler omreggen og leverer tilbake bilen...er vel ikke mer enn 1500kr anyway...

apropo kebab... Newwinneys...eller grytelokket...

Skrevet

Joa, hadde jeg hatt penger så.. Så da fant vi en "grei" løsning på det..

Grytelokket er møkk, Kebab hot er godt! ;)

Skrevet
Den var litt drøy Fjeld...

+1!

En som ikke skal få låne min bil hvertfall :)

Har du prøvd Marinos i Torggata, Wicky? Ikke "kebab i pita" typen, men ordentlig, ubehandlet kjøtt - landets beste, alle bør prøve :) Kjøp en Mix Tallerken der, så kan du smake på litt av alt :)

Skrevet
hmmm....men du er hvit...hva vet du om kebab... men...frister LITT å prøve...

RASISME! :evil:

:lol:

*helle øl på wicky*

DO IT! da får jeg mere popularitet også må du beklage deg på facebook!

Skrevet
hmmm....men du er hvit...hva vet du om kebab... men...frister LITT å prøve...

RASISME! :evil:

:lol:

*helle øl på wicky*

:lol::lol:

Hva jeg vet om kebab: Jeg vet hvilken jeg foretrekker hvertfall :P Men prøv den, alt annet smaker sagmugg iforhold

Noekult; Pleier aldri eller svært skjeldent å låne biler uansett så..

Skrevet

wicky124:

Tja, nærmere mot 7-Eleven som ligger med hjørneutestedet Cacadou. Ikke mot Eldorado kino fra Lille Amir, men andre retningen :)

Bli med en dag, jeg har hvertfall ikke spist vanlig kebab på månedsvis pga. kyllingfilétbiter i rull man får på Marinos til 50-lappen... Ekte kylling og renskåret lammekjøtt slår vanlig kebabkjøtt any day...

Skrevet

Der tar du nok dessverre feil ;) Raspeballer har jeg aldri smakt, og flattbrød har jeg takka blankt nei til så det så..! :P

Skrevet
Der tar du nok dessverre feil ;) Raspeballer har jeg aldri smakt, og flattbrød har jeg takka blankt nei til så det så..! :P

'

well u still white boy!!! :P

nei vekk fra chatting og over til noe fornuftig...

jeg er ganske sulten siden jeg har glemt å spise idag...

Skrevet
hm hm hm...IIIIIINTERESTIIIING... :P

Jeg pleier som regel å spise på Parthenon rett ved siden av... de har enorm stor og mettende mix-grill...

Aha. Ja, tror Marinos og Parthenon ligger vegg i vegg. 90% av maten er det samme :)

Vi får legge BMW streetmeet i den gata der en gang, invitere våre norske venner fra hele landet og la dem smake litt på kultur :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...