wicky124 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Wicky: jeg forstår... du har verbale problemer. Vold løser ingen verdens ting når du er hvit...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 hm hm hm...IIIIIINTERESTIIIING... Jeg pleier som regel å spise på Parthenon rett ved siden av... de har enorm stor og mettende mix-grill... Aha. Ja, tror Marinos og Parthenon ligger vegg i vegg. 90% av maten er det samme Vi får legge BMW streetmeet i den gata der en gang, invitere våre norske venner fra hele landet og la dem smake litt på kultur hadde nesten vært no as...
asv Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 hm hm hm...IIIIIINTERESTIIIING... Jeg pleier som regel å spise på Parthenon rett ved siden av... de har enorm stor og mettende mix-grill... Aha. Ja, tror Marinos og Parthenon ligger vegg i vegg. 90% av maten er det samme Vi får legge BMW streetmeet i den gata der en gang, invitere våre norske venner fra hele landet og la dem smake litt på kultur Jeg tar med raspeball, fårikål og smalahove!
Dirty Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Dere må ta turen til mandal smake kebab pizza Orker ikke noe Fanboy debatt, der vi har bedre bbla bla lbal bva mohammed kababsaus.com er klar over at det er mye god babber rundt om i landet. men denne er faktisk jæævli god
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Wicky: jeg forstår... du har verbale problemer. Vold løser ingen verdens ting når du er hvit... Nei det har jeg ikke.. Og vold er aldri løsningen nei.. Over og ut!
wicky124 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 næææh...kjøre så langt a gitt..sliter ut dekka på sjuern.. haha
316 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Henta to kastrerte katter nå, de er litt "beruset" !
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Husker når kattene våre hadde blitt kastrert.. Skulle trudd dem hadde bælma på med alkohol! Var ikke mye stødig på beina da nei
Clerion Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Henta to kastrerte katter nå, de er litt "beruset" ! Kommer nok til å være rare noen dager "Flaue"
316 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Henta to kastrerte katter nå, de er litt "beruset" ! Kommer nok til å være rare noen dager "Flaue" Ja, vil tro det. Akkurat nå vet de ikke hvor de er! Njæææ, ikke akkurat slik!
winchester Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 En ung mann ble for første gang invitert til middag hos sine kommende svigerforeldre. Han er ganske nervøs foran møtet - faktisk så nervøs at når han sitter ved middagsbordet, kjenner han lufttrykket i magen bygge seg opp mot faretruende høyder. Snart er han så luftsprengt at han ikke tør reise seg av frykt for den store eksplosjonen, og han smyger ut en liten, nesten lydløs bønne. -Fido! roper moren i huset og stirrer på bikkja, som ligger rett bak stolen til den unge mannen. Gudsjelov, bikkja fikk skylden, tenker unggutten og slipper en litt kraftigere bønne. -Fido! roper moren, skarpere denne gangen. Unggutten er beroliget og slipper ut resten av luften i en skikkelig "brakskit". -Fido! skriker moren. -Flytt deg hitover før han driter på deg!
noekult Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Søkte på "Car collection" på YouTube. Sitter og koser meg, mange veldig kule samlinger og det er gøy å se hvordan Petter Solberg, Jay Kay, Ralph Lauren osv. forteller om hvorfor de har de bilene og se på smaken til folka Visste ikke at Petter Solberg hadde 30 biler, eller at Ralph Lauren hadde en McLaren F1 GTR
Simen! Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Noen som vet når sesong 4 av Sons of Anarchy kommer ut på dvd?
Jordfræsar Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Noen som vet når sesong 4 av Sons of Anarchy kommer ut på dvd? Play.com: Due for release on 08 October 2012
Anbefalte innlegg