flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Budweiser fra tsjekkia er skikkelig øl, budweiser fra amrika er vann tilsatt ølessens.
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 +1! Værste skvipet man får tak i.. Ringnes er ikke noe bedre.. Men Corona og Budweiser derimot! Schmaker godt! Corona er jo kjærringøl. Og si meg, er ikke Budweiser kjemisk øl? altså ikke brygget slik som "skikkelig" øl? Corona er for pingler, Bud er piss med alt for mye kullsyre i. Få de til å bestille fra Ægir mikrobryggeri i Flåm. Anbefaler dere til å ta en kveld der inne, i den middelalderske puben de har. De har øl fra lyst til mørkt, fra 4,5% og opp til 21% (barleywine) Dere kan også bestille fra polet hjem i postkassa..
Julianv Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 +1! Værste skvipet man får tak i.. Ringnes er ikke noe bedre.. Men Corona og Budweiser derimot! Schmaker godt! Corona er jo kjærringøl. Og si meg, er ikke Budweiser kjemisk øl? altså ikke brygget slik som "skikkelig" øl? Corona er for pingler, Bud er piss med alt for mye kullsyre i. Få de til å bestille fra Ægir mikrobryggeri i Flåm. Anbefaler dere til å ta en kveld der inne, i den middelalderske puben de har. De har øl fra lyst til mørkt, fra 4,5% og opp til 21% (barleywine) Dere kan også bestille fra polet hjem i postkassa.. Haha ølet fra Ægir var det værste skvipet jeg noen gang har smakt Hadde julebord der oppe og fikk gratis øl fra Ægir, men ingen av de 70 stykkene der oppe drakk det utenom polakkene Alle kjøpte enten hansa eller sprit
flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Da har du noen skikkelige tullinger til kompiser Julian. Hadde byttet ut hele vennegjengen med polakker sporenstreks! Ægir er fantastisk.
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fikk dere velge ølsort, eller var det det lyse pisset de selger? Den pale ale'n? Jeg elsker simpelthen det meste ølet fra Ægir, og det kan da ikke være så ille når de får så mange 1. plasser i bryggerikonkurranser både i Norge og Australia? De samarbeider jo også med et godt kjent bryggeri fra australia.
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 8 måneder over og 8 måneder igjen til Onsdag så i kveld skal det feires med halveis ferdig straff!En kasse tuborg og litt Jâger just in case, snakkas til mandag! Tenk å betale for Tuborg!!! +1! Værste skvipet man får tak i.. Ringnes er ikke noe bedre.. Men Corona og Budweiser derimot! Schmaker godt! Du drikker pissøl. Utvanna kjærringdrikke. Bud nedi Europa er god. Samme var Turborg på flaske når jeg var i Danmark. Og reis med Singapore airline for de serverer bitburger tysk kvalitet!
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Budweiser fra tsjekkia er skikkelig øl, budweiser fra amrika er vann tilsatt ølessens. Tsjekkisk øl er fantastisk.
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Hahaha Smak og behag! Drikker ytterst sjelden øl så det er sagt, men skal jeg drikke øl så er det Bud eller Corona! Samma for meg om det er utvanna eller kjærring øl, smaker det godt så funker det Meeen, drar jeg på fylla tar jeg heller med en flaske vin eller noe sprit, mye bedre!
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Jeg fikk hjemmelaget øl i praha på 13%. Mørkt som cola, friskt som vann Noe av det beste jeg har smakt i mitt liv. Husker det kosta 29Nkr som er relativt dyrt, da alt annet kosta 3kr på pub'n. 316: Jeg har skjønt det sånn at de ikke har det i sortementet for bestilling. Men skal høre jeg. De hadde hvertfall BitBurger Men du har jo en i området ditt som selger mye forskjellig øl i mindre mengder. Husker ikke hvor butikken er :/ Mfjeld: husker du den lille sitronskiva di da?
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Mfjeld: husker du den lille sitronskiva di da? Hæ? Forklar
316 Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Jeg fikk hjemmelaget øl i praha på 13%. Mørkt som cola, friskt som vann Noe av det beste jeg har smakt i mitt liv. Husker det kosta 29Nkr som er relativt dyrt, da alt annet kosta 3kr på pub'n.316: Jeg har skjønt det sånn at de ikke har det i sortementet for bestilling. Men skal høre jeg. De hadde hvertfall BitBurger Men du har jo en i området ditt som selger mye forskjellig øl i mindre mengder. Husker ikke hvor butikken er :/ Mfjeld: husker du den lille sitronskiva di da? En som selger mye forskjellig øl her? Hva heter butikken? Hmmm... De har mye forskjellig øl på Meny! Men neppe det du mente, vel?
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Du skal alltid drikke dine Corona med en båt med lime. Google corona lime så ser du...
Anbefalte innlegg