Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En busted E36.

Alle tatt på Hovelsåsen. Why am I not suprised.

Første gang det skjer noe action her i regionen, og jeg ligger i godstolen å sover.... skulle likt å testa mine hjemmelagde spikermatter i dag gitt :mrgreen:

Skrevet

Sjåføren er midt i 20 åra, og de to andre er jenter.

Med mindre enn av jentene kjørte og da burde hun umiddelbart bli sponset med fullt motorsportsbudsjett asap. De regelrett stakk fra politiet på pissglatt føre.

Skrevet

"Østlendingens reporter har hørt fra personer som bor i området at det også ble avfyrt skudd i forbindelse med situasjonen der to menn forsøkte å sperre den pågrepne mannen inne. Dette er ikke bekreftet fra politiets side."

Skrevet
Er jo ikke rart BMW har frynsete rykte...

http://touch.vg.no/article.php?artid=10043363

"Hovelsåsen i Åsnes" Haha, den var random!

BMW-førere har frynsete rykte pga. veldig mye forskjellig... Jeg tenker helt klart mest på grisekjøring blant ungdom. Folk som kjøper 3-serie tror de har en M3, de som kjøper 5-serie tror de har en M5 og de som har en X5 tror de har en superbil med uendelig grep. Med så gode kjøreegenskaper så føles bilen trygg 99% av og tiden og plutselig så er man i 1%-sona der man ikke har trening nok til å rette opp eventuelle feil... Har sett endel videoer av BMWer som kjører sikksakkjøring i høy fart, og vips så får man ørlite skrens og flyr av hele veien...

Sånn aprops lizzom...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...