Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så var man blitt singel igjen.. Etter over 4 år. Var også forlovet og hadde for noen måneder siden kjøpt leilighet sammen.

:(

damn boy! WHAT HAPPEND? (om du vil fortelle da :) ) når man har kommet så langt i forholdet (forlovelse/leilighetskjøp) så er det faktisk enda verre å skille lag...

Skrevet

La oss bare si at jeg ikke gjorde noe gale iallefall. Så får dere tolke som dere vil :)

Jepp sitter nå her og lurer på hva faen jeg skal gjøre nå. Vi må jo selge, men jeg har liksom ikke så mange steder å bo.

Skrevet
du kan jo evnt ta opp et lån og kjøpe ut eksen din? slik at leiligheta blir bare din ;)

Får desverre ikke så mye lån :( Er 21 år og lærling så får vel kanskje 300k i lån vis jeg er heldig :P

Skrevet
Tvilsomt det, desverre :( Er nok de færreste som hadde klart å fortsette etter noe slikt..

Så hu var utro, ja... Jeg har samboer og vi har kjøpt leilighet. Bodd her ca et halvt år nå. Grunnen til at jeg "turte" det er at jeg stoler 100 % på dama, OG at jeg har betalt hele driten. Så hvis det blir slutt så er det ikke noe problem på den måten.

Skrevet

Jeg stolte og 100% på dama, men det gikk jo ikke så bra for meg desverre :( Du er heldig du som har råd til slikt :P

Huff nei dette er ikke lett..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...