Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

316, bilde av dama? Digg med stalker da. merker det er noen damer som spaner når jeg hiver på 170 i benkpressen jeg og.

Jeg har jo ikke fiat coupe, bare liker den :)

Skrevet
Gi faen med de beskyldningene mot hverandre da.. En bil til 5000kr? Herregud..

Er du dum ? Driter i om det var en ostehøvel til 4.90,- og litt lommerusk, prinsippsak. Har dette skjedd deg ? NEI ! Så hva og hvordan jeg føler/reagerer på ting er MITT problem.

Det er ikke bare ditt problem lenger når du legger ut om det her på forumet, og "diskuterer" med marcus så til de grader over det de fleste av oss her orker!

Diskriminering kaller jeg dette, skulle likt å sett deg så frekk mot f.eks Wicky..

Hvorfor er det han Krangler/Diskuterer om mere ''forumverdig'' enn det jeg skriver ?

Ja nå er jeg barnslig, men det viser seg jo å kunne være helt ok, mener jeg...

Skrevet

Syns den Fiaten er kul jeg. Ser bedre ut IRL, men helst ikke grønn eller gul. I rød eller svart ser den småtøff ut - mest pga. at designet er sært nok til å bli interessant. Har ikke eldet så verst?

Apropos rimelige coupéer med forhjulstrekk så liker jeg Peugeot 406 Coupé veldig mye. En eller annen nabo i gata har en i "le mans" (for å gi BMW referanse) blå, og den ser fantastisk ut om sommeren!

Skrevet

Wicky har hatt frikort på dette forumet i flere år med spamminga si.... fredrik er den eneste som har giddet å ta opp kampen, uten hell. Endte med at han trakk seg som moderator..

Men anyway. Fredrik 90, vært og prøvekort 320i enda? God innbyttepris på 325d`en og litt mindre gatekjøkkenmat til middag, så er vel et lite lån håndterbart? :)

Skrevet
Syns den Fiaten er kul jeg. Ser bedre ut IRL, men helst ikke grønn eller gul. I rød eller svart ser den småtøff ut - mest pga. at designet er sært nok til å bli interessant. Har ikke eldet så verst?

Apropos rimelige coupéer med forhjulstrekk så liker jeg Peugeot 406 Coupé veldig mye. En eller annen nabo i gata har en i "le mans" (for å gi BMW referanse) blå, og den ser fantastisk ut om sommeren!

Holder seg godt, enig i det. 406 Coupe er designet av pininfarina og er en nydelig bil. Men motorene er litt trege og derfor synes jeg den er litt kjedelig.

407 er stygg, men skal visst være ekstremt solid bygget. Satt sammen på samme fabrikk som C6, en bil som er statssubsidiert for å kunne selges med nogenlunde marginer. En SVÆRT dyr bil å lage.

Skrevet
Har fått meg en stalker. Ei dame som følger etter meg på treninga. Sammen hvor jeg går er hu rett ved siden av. Haha.

Og den fiaten er egentlig ikke fin, men den der var fin. Men DU mobber meg for frisørbil? Hoho.

sweeeeeeeeeeeeeeeeeet, era fin? :P

Skrevet
Wicky har hatt frikort på dette forumet i flere år med spamminga si.... fredrik er den eneste som har giddet å ta opp kampen, uten hell. Endte med at han trakk seg som moderator..

Men anyway. Fredrik 90, vært og prøvekort 320i enda? God innbyttepris på 325d`en og litt mindre gatekjøkkenmat til middag, så er vel et lite lån håndterbart? :)

Fint, om folk ikke godtar att jeg henger ut Markus litt, skal jeg love deg att Wicky og Fredrik har fått en kronprinsbaby i meg !

Skrevet

Poenget er at man skal rette seg etter det moderatorer sier og såvidt jeg husker fikk Barca vs. Marius krangelen en "Gi faen" indikasjon fra en moderator for en stund siden - med oppfordring til å løse ting på PM. Hvorfor begynne igjen? Tror de fleste her uansett har skjønt hvem som har dritet seg ut gang på gang...

Gah, nesten så jeg stikker for godt fra Bimmers. Bare surpromper her for tiden, og poengløse krangler. Blir for dumt.

Skrevet
Wicky og fredrik er de kuleste å se på diskutere på forumet, men må si jeg nyter denne her lit og ^^, når kommer kontraen? :P

siden jeg ikke vant no tlf idag så kan du kontre med ett godt tilbud på bilholder for s2?

Skrevet

Trenger litt hjelp her. Tenkte meg kanskje en liten 2 dagers tur opp til Hemsedal i slutten av neste uke. Familien skal være der hele uken.

Problemet er at jeg vet ikke om jeg kommer meg opp. Jeg har jo en e34 525ia med åpen diff. Kjøpte nye piggfrie Goodyear dekk i vinter. Har ikke råd til å invistere i kjettinger til ca 1000,-.

Hvis jeg reiser så fyller jeg full tank og slenger 50 kilo i bagasjen. Er dette noe å prøve seg på? Er visst ganske glatt over fjellet for tiden, så jeg er litt usikker :?

Skrevet
Poenget er at man skal rette seg etter det moderatorer sier og såvidt jeg husker fikk Barca vs. Marius krangelen en "Gi faen" indikasjon fra en moderator for en stund siden - med oppfordring til å løse ting på PM. Hvorfor begynne igjen? Tror de fleste her uansett har skjønt hvem som har dritet seg ut gang på gang...

Gah, nesten så jeg stikker for godt fra Bimmers. Bare surpromper her for tiden, og poengløse krangler. Blir for dumt.

Skal gi meg nå, Hadde uansett en avtale med Markus på PM om att sålenge han holder kjeft om denne saken, så gjør jeg det. Selvom det ikke var han som dro det opp nå, så uttalte han seg om saken, og serverte oss en fersk løgn. Derfor reagerer jeg ! Om du vurderer å stikke for godt, pga diskusjoner i tulletråden, så send meg gjerne en PM så skal jeg sende deg diverse linker til en HEL del annen spennende lesning og tråder her på forumet :)

Skrevet
Trenger litt hjelp her. Tenkte meg kanskje en liten 2 dagers tur opp til Hemsedal i slutten av neste uke. Familien skal være der hele uken.

Problemet er at jeg vet ikke om jeg kommer meg opp. Jeg har jo en e34 525ia med åpen diff. Kjøpte nye piggfrie Goodyear dekk i vinter. Har ikke råd til å invistere i kjettinger til ca 1000,-.

Hvis jeg reiser så fyller jeg full tank og slenger 50 kilo i bagasjen. Er dette noe å prøve seg på? Er visst ganske glatt over fjellet for tiden, så jeg er litt usikker :?

Du må bare kjøre på! Som fattern alltid sier: Du må prøve alt når det gjelder bilkjøring, er slik du blir en erfaren og dyktig sjåfør. Bare prøv, burde nok ordne seg, husk nok POWER i oppoverbakkene og ekstra vekt bak skader aldri nei, og kjør bil, ikke bare sitt der og chill, på vanskelige steder. GO 4 it!

Skrevet
Wicky og fredrik er de kuleste å se på diskutere på forumet, men må si jeg nyter denne her lit og ^^, når kommer kontraen? :P

siden jeg ikke vant no tlf idag så kan du kontre med ett godt tilbud på bilholder for s2?

Feil. [-X Du er ``storebror``, du må kjøpe eid gave, som du glemte å gi til meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...