Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere er mest fornuftig om man handler brukt bil nå, 2011 modell. Og spørsmålet er Norsk bil med 5års garanti mot en bil som er omtrent 40-50 tusen rimeligere ved import fra tyskland og kun 3års garanti. (Grovt sett).

Hva har høyest verdi når man eventuelt selger om 3år igjen? Den norske vil jo ha garanti igjen, men tyske importen har ingen.

Innspill? ;) Ka dokker mein! Vi snakker 1-serie coupé. Ikke mange i salg og ikke den letteste å selge.

Skrevet

Jeg tror 1-serie kupe kommer til å falle som en stein. Utgående modell..

Så du kan like godt finne en 3-4 år gammel en, kjøre den et par år og selge den videre..

Skrevet

Over natten ble bilen min veldig annerledes å kjøre. Plutselig blitt kraftige vibrasjoner og høres nesten ut som et helikopter bak når jeg gir litt mye gass. Merker ikke noe hvis jeg klutsjer og gir gass, hvis jeg triller eller gir rolig gasspådrag, men ved litt mer gass, så vibrerer den baki virker det som og den klarer ikke å dra jevnt heller. Mistenker hardykobling/mellomaksel oppheng, eller noe i forbindelse med mellomaksel? Men hva tror dere??

Skrevet

Da jekker vi en øl eller tjuefire... :-)

2e426a16-2576-7383.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Ja folkens, internett er en flott ting dere. Der kan man laste opp massevis av bilder, til og med av seg selv!

Og siden man får en helt spesiell adresse når man laster opp til slike sider som Imageshack og bildr.no, er det jo ingen andre som kan se dette. Bortsett fra at sistnevnte nettsted har en funksjon for å se de siste 150 bilder... det blir jo endel kuker "on display", men også noen bilder som hadde gjort mamma og pappa stolte. Vi får satse på at den kommende arkeologen din ikke finnes blandt disse bildene fredrik :lol:

NOT SUITED FOR WORK

( Og til dere eldre familiefedre, for guds skyld lukk nettleseren eller snu laptopen bort fra vinduet/gangen der din utkårende muligens spaserer forbi :lol: )

Her ser man jo "rett hjem" ...

1122028.jpeg

1122031.jpeg

1122014.jpeg

1122012.jpeg

1122008.jpeg

1122006.jpeg

1122005.jpeg

1122002.jpeg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer