Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
skoda er ganske spennende med tanke på all historien de har... fra søplebiler til supre biler...

Supre? ... Skoda er jo Golf med forrige generasjons motorer og girkasser, samt grusomme seter, grusomt ratt og billig plastikk...

Helt greie biler, men hadde faen meg heller kjørt rundt i en sliten E34 535i enn en kliss ny Skrota..

Skrevet

Hey, e34 535 er da supre biler! :D

Ja, kunne aldri tenkt meg å hatt Skoda selv, men de produserer motorer for mange VAG på fabrikken der.. Tror det kan bli gøy å se likevel!

Skrevet

Noen som kan svare meg på hva det vil koste meg å sette skilt på en mc som har blitt avskiltet i 2012 (grunnet lite bruk)? :)

Bare årsavgifta?

Og er det noe jeg burde sjekka på forhånd? Er det mulig å sjekke om det har vært skilter på den før, eller om eier "lyver"?

Skrevet
Selger min E38 med tunghjerte pga familie økelse

Fra finn! Den ble for liten ja? Lurer på hva han skal ha nå! :lol:

Skrevet

Tjente ikke penger på den nei, har jo brukt noen kroner på den, men solgte den for bittelitt mer enn jeg ga for den. 500 kroner mer faktisk :P Men olje, toppdekselspakning, lykt, bremseklosser, demper, instrumentpanel, luftfilter og plugger har vel gjort så det har gått noen tusenlapper i minus bare :D Ikke dårlig det for en trofast vinterbil :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...