Dirty Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Enig i det. Samtidig skjønner de fleste over 14 også at homsebil ikke er noe som menes bokstavelig, det er som regel sagt på fleip. Over nettet er det ikke så lett å skille en som spøker og en huleboer bestandig. De kan ha relativt lik oppførsel. Derfor vi har MSN gruppa, der har vi så mange timer bak oss, at ingen tar hverandre høytidelig er jo bare noen dager siden jeg lo av deg i minien Mads
Anders92 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Hva sier dere til d2 racing coilovers på e36? Ja/Nei? Jeg kjørte på D2 på forrige bilen, og det er _pinnestivt_. Bare sånn at du er advart Var det racing eller gatekitet? (Det med justerbart topplager er racing såvidt jeg har forstått) Er det verdt penga fremfor andre coilovere, bra justeringer osv? Kjørte gule koni før, med fullt på hardheten. Var rimelig stivt det og, men har aldri kjørt coilovere.. Hva er eventuelt fordel og bakdel med å kjøre demper og fjær isammen bak, på e36? Vanligvis står de hver for seg, og regner med det en grunn til det?
rublings Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Hva sier dere til d2 racing coilovers på e36? Ja/Nei? Jeg kjørte på D2 på forrige bilen, og det er _pinnestivt_. Bare sånn at du er advart Var det racing eller gatekitet? (Det med justerbart topplager er racing såvidt jeg har forstått) Er det verdt penga fremfor andre coilovere, bra justeringer osv? Kjørte gule koni før, med fullt på hardheten. Var rimelig stivt det og, men har aldri kjørt coilovere.. Var med camber justering på topplager ja. Jeg betalte 2500,- for det nytt, og kunne egentlig bare velge mellom D2 og K-sport (som i prinsippet er det samme), så for min del var det verdt det. Bilen skulle senkes mye, og det var det jeg kunne handle inn. Nå har jeg bare kjørt på D2 så jeg vet ikke hvordan andre coilovers til e36 oppfører seg. En ting som kan være viktig er at du ikke får TÜV-papirer på D2, så om du skal få det godkjent må du kjøpe noe annet.
Anders92 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Det jeg også har sett. Men det spiller jo ikke noe stor rolle. Hvor ofte blir man stoppa til teknisk a liksom? Må vel ha noe forsterkninger i dempertårna når de ikke har inviduelle fjærer bak da? Edit: Ser jo de ligger til 7k + til e36?
Julianv Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Er vel demper og fjør for seg selv på E36? En kamerat hadde E36 med "coilovers" (dvs justerbart) og det var fremdeles seperert fjør og demper bak. Hmm
Anders92 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 På d2'en sitter de isammen.. Gjør det på enkelte coilovere har jeg sett..
Robkill Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Haha lurer på henne den henter informasjon fra Tipper de avlegger fjesboka en visit!
Dirty Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 7975014381 jaja solgte den som en komplett bil og brukte den flere ganger på rudskogen med m3 3.2 Nå er det jo bare sorgen, lurer på hva han skal ha for den nå Gikk fra sånn til sånn før jeg solgte den
Anders92 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Stakkars bil. Passe på hvem man selger til har jeg funnet ut er et sjakktrekk
Anbefalte innlegg