Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig satt på sommerfelgene, senka (litt for mye), og så bestemmer håndbrekket seg for å være vrient :/ Lyden kommer og går som den selv vil, og jeg hørte den ikke i det hele tatt når jeg tok meg en tur på 10min istad for å finne ut mer. Gah!

Men om jeg løsner opp håndbrekket helt inni bilen, det vil ikke ha noen negative utfall det? Utenom at brekket ikke funker :P

Skrevet

Er denne nye androidoppdateringen (regner med det er det dere snakker om) noe revolusjonerende? Sist jeg oppdaterte merket jeg ikke noe, omtrent... :P!

Skrevet

Jeg tror jeg venter med updaten til den kommer fra Samsung selv :D Eller dvs til den oppdateres via mobilen. Har alt for dårlig erfaring med custom roms. Virker fint i starten, men så plutselig går alt til helvette :P

Skrevet
Jeg tror jeg venter med updaten til den kommer fra Samsung selv :D Eller dvs til den oppdateres via mobilen. Har alt for dårlig erfaring med custom roms. Virker fint i starten, men så plutselig går alt til helvette :P

Jeg oppdaterer telefonen min nå, MED telefonen. Vet ikke helt hva slags oppdatering dette er da men...

Skrevet

Jeg fikk den tidligere i dag, og Lene har oppdatert sin S2, så det skal være på plass :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...