VegarVS Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 fikk endelig skoa jeg har bestilt idag Like a glove! fikk de i en fancy pose også
hypah Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Oppdateringa på tlf min er monga.. Står bare at den ikke kunne koble til server... har du lagt inn mailadressene dine / google-account? Tror det kreves for å få oppdateringene...eller var det samsung konto? Har både samsung og Google konto... Men oppdaterte via kies Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
hypah Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Oppdateringa på tlf min er monga.. Står bare at den ikke kunne koble til server... har du lagt inn mailadressene dine / google-account? Tror det kreves for å få oppdateringene...eller var det samsung konto? Har både samsung og Google konto... Men oppdaterte via kies Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Ble anbefalt på de fleste steder å ikke oppdatere via kies..men så lenge den funker så er det vel ok?
NBCustom Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 fikk endelig skoa jeg har bestilt idag Like a glove! fikk de i en fancy pose også De var jææævlig fete
VegarVS Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 ja, synes det sjøl også! får ta de i bruk når jeg skal til Aalborg(ølborg) neste helj
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Bare jeg som ikke ser greia med "bilmerke klær"?
Clerion Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... xtor=RSS-3 Fy faen vi har det godt i Norge I ett annet land kunne dette vært overskriften: "F-16 brøt lydmuren, FØR den droppen 4 raketter som drepte 1000 kvinner og barn i Afgansk landsby"
VegarVS Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Bare jeg som ikke ser greia med "bilmerke klær"? er enig at det kan være litt harry, men synes skoa er kule med bare ett lite BMW merke bakpå hælen der
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Bare jeg som ikke ser greia med "bilmerke klær"? er enig at det kan være litt harry, men synes skoa er kule med bare ett lite BMW merke bakpå hælen der Det er igrunn ok...men når folk kjøper "komplett" klesskap fra dem..da er det litt vel drøyt...
VegarVS Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Bare jeg som ikke ser greia med "bilmerke klær"? er enig at det kan være litt harry, men synes skoa er kule med bare ett lite BMW merke bakpå hælen der Det er igrunn ok...men når folk kjøper "komplett" klesskap fra dem..da er det litt vel drøyt... ja, det er jeg enig i, men bmw og mini har faktisk kule klær i kolleksjonen, og de er ganske diskrete mtp logo o.l
Clerion Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Sutrete møkkafolk, er det vi er Må si jeg GLEDER meg til oljen tar slutt, hva faen skal vi egentlig leve av her da? Japanske turister som klatrer i isbreer? Smugle tobakk fra Sverige? Alt jordbruk er så å si nedlagt. Det eneste vi kan forsyne oss selv med er strøm! Hjelper ikke med varme på plata sålenge man ikke kan steke noe der....
Anbefalte innlegg