Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oppdateringa på tlf min er monga.. Står bare at den ikke kunne koble til server...

har du lagt inn mailadressene dine / google-account? Tror det kreves for å få oppdateringene...eller var det samsung konto?

Har både samsung og Google konto... Men oppdaterte via kies :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet
Oppdateringa på tlf min er monga.. Står bare at den ikke kunne koble til server...

har du lagt inn mailadressene dine / google-account? Tror det kreves for å få oppdateringene...eller var det samsung konto?

Har både samsung og Google konto... Men oppdaterte via kies :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet
Bare jeg som ikke ser greia med "bilmerke klær"?

er enig at det kan være litt harry, men synes skoa er kule med bare ett lite BMW merke bakpå hælen der :)

Skrevet

er enig at det kan være litt harry, men synes skoa er kule med bare ett lite BMW merke bakpå hælen der :)

Det er igrunn ok...men når folk kjøper "komplett" klesskap fra dem..da er det litt vel drøyt...

Skrevet

Det er igrunn ok...men når folk kjøper "komplett" klesskap fra dem..da er det litt vel drøyt...

ja, det er jeg enig i, men bmw og mini har faktisk kule klær i kolleksjonen, og de er ganske diskrete mtp logo o.l

Skrevet

Sutrete møkkafolk, er det vi er :P

Må si jeg GLEDER meg til oljen tar slutt, hva faen skal vi egentlig leve av her da? Japanske turister som klatrer i isbreer? Smugle tobakk fra Sverige? Alt jordbruk er så å si nedlagt. Det eneste vi kan forsyne oss selv med er strøm! Hjelper ikke med varme på plata sålenge man ikke kan steke noe der....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...