Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk forbi statoil i dag og la spessielt merke til en gul skrift oppe på info tavla... "95: 15:40KR"!!!

Daaaamn.. og så står det i avsiene at prisene kommer til og stige ytterligere også. Jaja, glad jeg tar buss hehe :P ..Når jeg fikk lappen i slutten av 2010 sto jeg stolt på den lokale bensinstasjon og fylte første tanken med en pris på 12kr literen.. snakk om rask stigning :P

Skrevet

Forstår ikke at alle blir så overrasket over at bensinprisen stiger. Den følger vel bare den generelle lønnsveksten som alt annet her i landet. 4-5% i året?

Skrevet

Trenger litt hjelp her... hva synes dere en 2006 E90 316i med sportsunderstell, sportsseter og ellers rimelig lite av utstyr utenom det normale er verdt? Har vel gått rundt 65000km. Alle servicer fulgt.

Danke... hmm

Edit: Selv tenker jeg rundt 160 uten reg.

Skrevet
Gikk forbi statoil i dag og la spessielt merke til en gul skrift oppe på info tavla... "95: 15:40KR"!!!

Daaaamn.. og så står det i avsiene at prisene kommer til og stige ytterligere også. Jaja, glad jeg tar buss hehe :P ..Når jeg fikk lappen i slutten av 2010 sto jeg stolt på den lokale bensinstasjon og fylte første tanken med en pris på 12kr literen.. snakk om rask stigning :P

95 lå på godt over 15 kr her i Porsgrunn idag også. Jeg husker da jeg fylte bensin i slutten av November 2010 på vei til å hente gamle E39'en min, da fylte jeg for 11.19 kr ;) Det var hjemme i Slemmestad, er vel kjent for å være et av Norges biligste steder å fylle bensin grunnet ekstremt stor konkurranse (3 bensinstasjoner på 500m og er kun et tettsted).

Da jeg satt på resturant i stad hørte jeg noen finanstyper snakke om at det var grunnet et oljeraffineri i USA som var stengt og at prisen bare ville stige ytterligere, vet ikke om det stemmer dog.

Skrevet
Ebay? Som alt annet her i verden :P

Er vel original lykt det der ? Vis jeg skal kjøpe i morgen. Hvor lønner det seg å reise ? Hater å ha mørke pærer :)

Skrevet

Er vel original lykt det der ? Vis jeg skal kjøpe i morgen. Hvor lønner det seg å reise ? Hater å ha mørke pærer :)

En pære er en pære da Thomas! Du som er sånn Edisonmontør vet da vel det! :mrgreen:

Skrevet

En pære er en pære da Thomas! Du som er sånn Edisonmontør vet da vel det! :mrgreen:

Hehe. Mao bare å sette i en 60w mingon pære? :)

Trodde det var spesiell xenon pære i disse original lyktene uten å ha sett på det :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...