Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå er det bare å vente til klokken er rundt 00.00... da kommer det en post fra fish igjen :D

Haa - haa - haa...

Skrevet
Må inrømme at jeg er litt svak for Rotiform på e60/61... Er ikke utenkelig at det dukker opp noe slikt etter studiene.

6809904019_19d4265f7d_b.jpg

Rart jeg kunne tenkt meg å byttet ut Hartge hjulene :P ?

Skrevet
Kan bare sende de Hartge hjulene til meg hvis du bytter altså... Kan oppbevare de for deg...

Er vell flere som melder seg frivillig til å oppbevare de..

Btw. nå som vi snakker om de,

noen som vet lakk koden til Antrasite fargen på Hartge Classic II felgene?

Skrevet
Ser det er mange som bruker TAPATALK. Er det slik forums app på telefonen? synes dere at den fungerer bra?

Funker greit den.. Er noen funksjoner som mangler som å kunne søke i en spesiell kategori, men ellers så er den bra! :)

Jeg bruker ikke tapatalk.. vanlig browser..funker best tror jeg..ser ikke greia med tapatalk.. hva gjør den?

Skrevet

Jeg har jo en million ganger fått spørsmål om å bruke tapatalk på bimmers, men takket alltid nei. Hvordan ombestemmer jeg meg?

Skrevet

Jeg bruker ikke tapatalk.. vanlig browser..funker best tror jeg..ser ikke greia med tapatalk.. hva gjør den?

Jeg bruker alltid Tapatalk på S2'en. Synes den er litt mer "touch vennlig" enn vanlig bimmers i Browseren.

Eneste minus er at den ikke støtter moderatorfunksjonene, så jeg må over i browser dersom jeg skal slette alt tøvet dere skriver.

Flonoen:

Bare last ned Tapatalk på markedet, så søker du deg frem til Bimmers. Da kan du og få "Widget" som en shortcut rett til bimmers fra "skrivebordet" eller hva det nå heter på telefoner. Den kan og gi pop-ups når du får PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...