Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte derifra for kort tid siden. Gikk ikke lange tiden til jeg hadde et varsel i posten om ankommet gods, så fikk jeg valgt utkjøringsdato og levert på døren :) Veldig fornøyd! Tror det gikk 1 1/2 uke fra jeg bestilte til de var på døra jeg, og da ventet jeg med utkjøring nesten lengst mulig.

Skrevet

Spruddel:

Det høres bra ut :D Er det noen her som kjører på "Federal" sommerdekk?

Ser de har noen gode priser, regner ikke med det er av det beste merket. Men når de selger et dekk for rundt 500kr i motsetning til 1500kr(?) for et nankang dekk her på et verksted, så synes jeg det er en veldig grei pris.

Skrevet

Fant noe jeg vettu ;)

595 SS:

Drift Competition

Federal's extremely successful UHP, the former ss595, has been repositioned and renamed simply as the 595. Slight technical changes have been made by FTC to the tire to suit the purposes and take the abuse of drifting competition.

Combat-bred. Performance-driven. For those requiring flat-out performance, no other tire grips like the 595, yet still provides for the basic comforts of everyday driving. Aggressive V-shaped tread and innovative silica compound maximizes level of adhesion, resistance to aquaplaning, and gives your car ultimate control in acceleration, cornering and braking. Unparalleled comfort in its class.

595 RS-R:

Sport Competition

King of sport – 595RS-R with reinforced carcass and sidewall offers easy handling while taking the abuse of driving at high speed as well as superior grip and cornering stability, is a secret weapon for the championship. Recognized by Japanese professionals and selected as the official tire to Australia 2007 X Challenge competition powered by Lotus.

Skrevet

Jeg har brukt Federal 595, husker ikke hvilken variant, men de som var rimeligst på dekkonline :P Supergode dekk, med lavt støynivå og utrolig godt grep i forhold til mye annet jeg har prøvd :) Dette var lavprofildekk i 17". Supre dekk som blir bestilt til E34en når den trenger nye :)

Skrevet

Julianv: anbefaler å høre med dine dekk (dinedekk.no tror jeg) når du skal legge om! Han kan sikkert ordne gode priser på dekk og omlegging! Han hadde ikke federal inne, men forsto det slik på han at han kunne skaffet. Dette er en kat som holder på i garasjen sin på kveldstid og i helger, men alt er på stell, kortterminal og greier!

Har du forresten slagskrutrekker og/eller varmepistol/gassbrenner jeg kan låne noen timer?

Skrevet
Jeg har brukt Federal 595, husker ikke hvilken variant, men de som var rimeligst på dekkonline :P Supergode dekk, med lavt støynivå og utrolig godt grep i forhold til mye annet jeg har prøvd :) Dette var lavprofildekk i 17". Supre dekk som blir bestilt til E34en når den trenger nye :)

De som er rimeligst som jeg ser på er SS ;)

Bare få klarsignal fra selger nå, så blir det nye dekk og felger på meg ^^,

Skrevet

Jeg legger om selv jeg :D Hehe.. Kjekt å være mekaniker, sparer latterlig mye penger på bil :lol:

Desverre du, har alt det på jobben men ikke noe hjemme :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...