knut_olestad Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 På den annen side har jeg hatt sansen for bl.a AC/DC i 30 år og de er jo også på deres måte en eksponent for upbeat blues rock... En litt mer moderne versjon av den samme låten (dessverre uten Bon Scott dog ikke til forkleinelse for Brian Johnson). http://www.youtube.com/watch?v=ivsF-oxEuIg Enhver musikkelsker bør oppleve AC/DC live
wicky124 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Dreiv og så på Outback selv...Ifølge utube er jo subaru best på fremkommelighet selv med bare ett hjul som har grep... Det er utrolig langt fra min erfaring med Subaru. Skal du komme deg noen steder med slike småtasser må du justere litt på dem. Som f.eks denne Legacyen. haha den var en smule justert ja..Men klin umulig å bruke i oslo da...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 >Vårmønstringa er vel for alle med bmw?Tror ikke man trenger å være medlem..jeg er ikke medlem og har vært der to tre ganger...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Er det kun streaming? Kunne tenkt meg å ha serien ombord, og da må jeg laste den ned på forhånd. Den har kommet på piratbukta nå ser jeg, skal laste den ned selv Da var den nede, så da kan påska bare komme
Azeton Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Felgene mine var noe forbanna varme etter en kjøretur. hva kan det komme av ?
fish Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Er ikke det litt logisk tankegang da? Bremsene produserer varme. Så hvis ikke du har kjørt "heftig, tror jeg rett og slett bilen din "henger" på bremsene.
Robkill Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Da begynner man å bli klar for og reise opp på båtmessa!
hermanoo90 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Noen som ønsker å kjøpe 2 billetter til ''We Love the 90's'' ? Send meg melding på inbox! Høystbydende over 400 for begge billettene! (ordinærpris for 2 billetter er 1060kr) (Telenor Arena)
Jordfræsar Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Da begynner man å bli klar for og reise opp på båtmessa! You lucky bastard. Jeg skal jobbe i hele helga. Ikke noe fri før neste helg.
Jørgen Lie Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Må si det er litt "kjedelig" og drifte lista med omtale av brukere her inne, siden det bare blir flere og flere useriøse selgere.. Dumt at enkelte skal surfe igjenom på å lure andre for å skaffe seg cash.. Evt få andre til å sende deler i oppkrav som de egentlig ikke har råd til, og selger blir sittende igjen med 2x fraktkostnader..
bcRichard Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Noen som har erfaring, synspunkter om Alfa Romeo GTV V6 turbo? Vært å sett på en slik å ''vurderer'' Tøff bil sånn sett, men er det en problembombe? Edit: Ca. 1998 mod.
hermanoo90 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Må si det er litt "kjedelig" og drifte lista med omtale av brukere her inne, siden det bare blir flere og flere useriøse selgere.. Dumt at enkelte skal surfe igjenom på å lure andre for å skaffe seg cash.. Evt få andre til å sende deler i oppkrav som de egentlig ikke har råd til, og selger blir sittende igjen med 2x fraktkostnader.. det er no dritt...!
Jørgen Lie Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 På den annen side har jeg hatt sansen for bl.a AC/DC i 30 år og de er jo også på deres måte en eksponent for upbeat blues rock... En litt mer moderne versjon av den samme låten (dessverre uten Bon Scott dog ikke til forkleinelse for Brian Johnson). http://www.youtube.com/watch?v=ivsF-oxEuIg Enhver musikkelsker bør oppleve AC/DC live Det er foreløpig min største opplevelse i livet!! Aldri hatt frysninger så lenge før.. Angus kommer på scenen og spiller introen til Highway to hell.....DET er det lite som slår!!!!
hermanoo90 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Bilen min er hos rustsveiseren........ Jeg vil ha den nå ... Jeg ser andre folk med bilene sine, med sommerfelgene på, og god lyd ut av eksosen (((((((((((((((((((((((((((
Anbefalte innlegg