Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan en skrive Mail til bt om ombygging, eller må en inn til den lokale bt å hente skjema?

Ta å ring biltilsynet og forklar saken din, da vil du få beskjed om hva du må ha med i en søknad.

Og hvordan den skal leveres :)

Skrevet
Kan en skrive Mail til bt om ombygging, eller må en inn til den lokale bt å hente skjema?

Ta å ring biltilsynet og forklar saken din, da vil du få beskjed om hva du må ha med i en søknad.

takk:D

kan vell kanskje svare me på det andre e lurte på med da?:P om e kjøpe 328stasjonvogn, passer bremse, mellomaksling og alle de tingene som må flyttes over i min sedan da?:P

Skrevet
Kan noen lage avatar av denne for meg? :)

php3HWLbz_c3AM.jpg

Prøv denne :)

Funker ikke for meg :s Ser ikke no bilde..

Noekult: Får du fiksa den med litt mindre strekk? (a)

Skrevet

takk:D

kan vell kanskje svare me på det andre e lurte på med da?:P om e kjøpe 328stasjonvogn, passer bremse, mellomaksling og alle de tingene som må flyttes over i min sedan da?:P

Det skal det gjøre ja :)

Skrevet
Kan noen lage avatar av denne for meg? :)

php3HWLbz_c3AM.jpg

Prøv denne :)

Funker ikke for meg :s Ser ikke no bilde..

Jørgen må prøve igjen, fikk ikke til å lage i riktig størrelse :(

Noekult: Får du fiksa den med litt mindre strekk? (a)

Skrevet
Og der fikk bruttern lappen... Første forsøk på teori og oppkjøring (skulle bare mangle..Han har bachelor i jus...) Så der forsvinner vel både felg og støtfangere på begge bilene..hmhmhm.. :P

Der kom første tlf fra bruttern.. "hei faen den bensinpistolen på shell går ikke oppi påfyllinga jo...hva skal jeg gjøre?"

Smart å prøve å fylle diesel på jaguaren... :roll: Fikk heldigvis ikke fyllt noe og han var smart nok til å ringe først.. Jus-studenter er visst ikke så smarte nei... :lol:

Broderns første dag med førerkort...og første "rutinekontroll"...

zscsextkvz2h104e1pka.jpg

Skrevet
Her ser dere intervju med han luringen som for en tid tilbake "kjøpte" bilen som Kny hadde til salgs (E46`n)..!!!!

Kjenner det knyter seg i hele kroppen...

Han fikk kjørt seg mot ett par av mine kompiser :)

Skrevet
Faen for en grim fyr, han ser jo helt rar ut! Husker Wicky la ut noen biler her av jævelen, skikkelig wonnebe Playboy :-& Tatt Hefner til etternavn å greier, for en stakkarslig fyr #-o Håper virkelig han handler bil av "feil" folk en gang og får skikkelig juling, sånne folk fortjerner ikke å ha det greit :evil: Som Sofa sier, håper han kommer å handler bil av meg :wink:

Bare å få spredd det så mye som mulig at denne fyren er en stor svindler og tjuvradd! Vi skulle samla oss hele gjengen å gått på døra hans :applause:

Han er dessverre alt for kvalm til at jeg vil søke etter de bildene igjen.. haha :P Duden har iallefall fått nok juling for 2011... :twisted:

Skrevet
Kjøpte på Bønes, 64kvm med garasjeplass, for 1,4 + 200 fellesgjeld. Litt lite plass, men grei beliggenhet og ok stand.

Bønes er jo flott beliggenhet. Når kjøpte du dette? Virker som du gjorde et godt kjøp der ja.

Fellesgjeld er jo enda en faktor. Det er noe som absolutt kan ta knekken på deg om du må låne opp etter ørene.

Har bestemt meg for å leie i 1 år med damen før vi kjøper. Dette er mest for å se hvordan det funker for oss to å bo sammen, uten risikoen for å sitte med felleslån om det ikke fungerer.

Kjøpte i høst, flytta inn i oktober tror jeg. Trives veldig her oppe, eneste er jo at det er dårlig med offentlig transport hjem fra byn, så blir 300 i taxi hjem. Men det er ikke så ofte, så ikke noe stort problem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...