SofaKingFresh Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ble stoppa i politikontroll idag. Han vinka meg inn fordi bilen så veldig lav ut. Han hilste fint og spurte pent om førerkort og vognkort. "Jaja, skal finne vognkort imens jeg." sa jeg mens jeg gav han førerkortet. Så bladde han i vognkortet og sa "Godkjent senka ja, ja det var det jeg ville se. Hehe. Ha en fin dag videre, og kjør forsiktig!". Er så greit når politiet er så ålreite at du egentlig bare vil kjøre forbi en gang til, bli stoppa igjen, kun fordi det er så sjeldent man hører politiet er så greie å ha om å gjøre.
rublings Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har bare gode erfaringer med politikontroller. Blitt stoppet i promillekontroll noen ganger, og en gang i teknisk. Hadde glemt å slå på lysene. Eneste han ba meg om var vognkort og førerkort, samt å slå på lysene mine. Han så over lysene, og ønsket meg god tur videre.
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Her ser dere intervju med han luringen som for en tid tilbake "kjøpte" bilen som Kny hadde til salgs (E46`n)..!!!! Kjenner det knyter seg i hele kroppen... Han fikk kjørt seg mot ett par av mine kompiser Jasså?? Kommet borti feil folk han da stakkar?? men, du må hilse dine kompiser med at de var for snille, siden hm fortsatt er såpass at han klarer og stille opp på Intervju!!!
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Erik89: ser du ikke bilde?? Kom opp til meg på MAC'en.. På tur til frøkna nå, så sitte på tlf, så får ikke hjulpet deg enda i alle fall.. Sikkert noen andre som kan bidra til at du får sykkelen som avatar
wicky124 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Jaggen blir forresten å se i lillehammer frem til lørdagen..hils pent på bruttern
Jørgen Lie Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Må jo ikke skade folk på en synlig måte.. Nei for all del.. Men ja, nei skal ikke legge ut i det vide og brede hva som skulle vært gjort.. målet var og fortsatt gjøre folk obs på en meget useriøs stor klovn, som kun skaper problemer og kvalme!
wicky124 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Meget rart at han får fortsette... Men hun derre dolla i den videoen..Er hu pen?!
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Verdt å nevne kanskje... BMW kallar tilbake heile 1,3 millionar bilar over heile verda på grunn av ein batterifeil. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.8051120 "Problemet skal vere at det er ein feil med festing av batterikabelen under panseret. Bilane som blir trekt tilbake er alle BMW 5- og 6-serie laga som er produsert mellom 2003 og 2010, skriv Dow Jones Newswire. Selskapet har sagt at feilen kan føre til at det elektriske systemet i bilane kan slutte å virke. Dette kan føre til startsvikt, og i nokre tilfelle, forkulling og brann. Det er til no kome ni rapportar om defekte bilar, men det har ikkje så langt blitt rapportert om ulukker som eit resultat av feilen. Selskapet seier også at reparasjonsutgifter vil vere gratis for kundane, og kan bli gjennomført i løpet av halvannan time hos autoriserte forhandlarar. Marknadsdirektør Kjetil Myhre i BMW Group Norge seier til NRK.no at samtlege norske BMW-eigarar som dette gjeld, vil bli kalla inn til service. – Det er snakk om om lag 4500 bilar her til lands. Eg vil understreke at det ikkje skal vere noko fare ved å køyre bilane, og spenningsfeilen som er oppdaga, er berre funnen på ni bilar på verdsbasis."
Erebus Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Meget rart at han får fortsette... Men hun derre dolla i den videoen..Er hu pen?! Nei hun er uberstøgg. programledern derimot..
Anbefalte innlegg