Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her på Nesodden går det mer på "solsiden og skyggesiden", solsiden ligger gjerne høyere priset enn resten av Nesodden.

Dette er dog en utvikling som har kommet de senere årene! Prisene stiger drastisk, og i den grad at jeg ser på muligheten for å kjøpe en enebolig her ute synker mer og mer for min del! Noe som er veldig synd da jeg er født og oppvokst her...

Her (solsiden) er det forøvrig 20 grader i skyggen for øyeblikket :) Var oppe i 22 for en times tid siden.

Du og den sola di... Øst er best!

Øst er ikke mye bra! 8)

Si deg enig nå, eller blir det lite passasjervirksomhet fremover!

Skrevet

Da er bag`en pakket og fotosekken klar for 6 dager på Finnmarka og fototur! :)

Har leid hus ute ved fyret på Hornøya, men skal i morgen muligens på snøscooter-tur for å lete etter Haukugle.:) Torsdag blir det å få skyss av havnevesenet og ligge "isolert" ute på en øy til tirsdag neste uke! Gleder meg vil til og få se, for meg, ukjent natur, og mange fuglearter på meget nært hold! Satser også på såpass oppholds at det kan bli muligheter for noen rå nordlysbilder! :)

Skrevet
Lekker bil. Hvordan er driftskostnadene så langt for din del?

Ikke så ille vil jeg påstå. Fordelt på antall km, blir det jo litt, men jeg synes ikke det er for galt. Har ikke nøyaktig oversikt her, men tror jeg har kostet på ca 25k inkludert litt styling siden jeg kjøpte bilen sommeren 2007. Største utgiften var nok innsugspakningene som ble byttet ifjor. Skal se over kvitteringer når jeg kommer hjem.

Skrevet

Det høres ut som et hyggelig regnestykke.

En kompiss på jobben har en E36 318is motorsport som han har påkostet nær en halv million, setter ting i perspektiv...( og den er orginal )

Skrevet
Det høres ut som et hyggelig regnestykke.

En kompiss på jobben har en E36 318is motorsport som han har påkostet nær en halv million, setter ting i perspektiv...( og den er orginal )

Har du bilde av den...?

Hahaha:

ViUFx.gif

WTF!!

Skrevet
Da er bag`en pakket og fotosekken klar for 6 dager på Finnmarka og fototur! :)

Har leid hus ute ved fyret på Hornøya, men skal i morgen muligens på snøscooter-tur for å lete etter Haukugle.:) Torsdag blir det å få skyss av havnevesenet og ligge "isolert" ute på en øy til tirsdag neste uke! Gleder meg vil til og få se, for meg, ukjent natur, og mange fuglearter på meget nært hold! Satser også på såpass oppholds at det kan bli muligheter for noen rå nordlysbilder! :)

NICE :D:D:D Gleder oss til bilder! God tur! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...