knut_olestad Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Det har i de senere tider gått opp for meg at nesten all slekta mi på Hedmark er en gjeng jævla rasister.. Av og til skulle man ønske man kunne velge slekt selv..
S.Hafsmo Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 jeg siterer Top Gear sin Facebook status: '' Ford’s hot hatch chief Jost Capito is moving to a new job at VW. We’re looking forward to seeing what he comes up with – he’s the man responsible for this 345bhp Focus RS500…'' Dette kan bli interessant Der må jeg si meg litt uenig. Kan godt være at jeg er den eneste i landet, men jeg hater "hot hatches". Alle er stygge, de fleste har forhjulstrekk, og de aller fleste har en fjottete liten rekke4 med en eller annen form for tvangsforing. Det værste av alt er at nesten alle er raskere enn 750en min.
Erik89 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Sees på bjorli imorra, om noen skal stå i bakken der ;D hyttetur på Lesja ^^,
evi Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Hahaha! Du er ikke aleine Hafsmo! Jeg kunne ikke vært mer enig. Fæle småbiler..
316 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 http://touch.vg.no/article.php?artid=10072859Og der var det sak... Må bare sitere meg selv. Er ikke så mye som skjer i Elverum en søndag tidlig på dagen... Tar omtrent 5 minutter å kjøre dit. 3 hvis du har det travelt.
ls44mm Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Cool... Men var litt "standar" felger eller? Synes jeg har sett mye av de på diverse andre biler og merker...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Nei var meningen å vise forskjell på sjuern og jaguaren min Ja felgene er det masse av overalt på de store sledene...
noekult Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Det har i de senere tider gått opp for meg at nesten all slekta mi på Hedmark er en gjeng jævla rasister.. Av og til skulle man ønske man kunne velge slekt selv.. Har mange i slekta med rare konspirasjonsteorier om alt... Blir lett oppgitt av det (tømmer meg for energi, hvertfall). Ikke lett. Over til noe annet: Dette var faktisk ikke så dumt. Kilde: http://www.werd.com/14712/the-doubleback/
316 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Plager meg litt at du ikke vil være venn med meg på facebook...
Poppy Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 jeg siterer Top Gear sin Facebook status: '' Ford’s hot hatch chief Jost Capito is moving to a new job at VW. We’re looking forward to seeing what he comes up with – he’s the man responsible for this 345bhp Focus RS500…'' Dette kan bli interessant Der må jeg si meg litt uenig. Kan godt være at jeg er den eneste i landet, men jeg hater "hot hatches". Alle er stygge, de fleste har forhjulstrekk, og de aller fleste har en fjottete liten rekke4 med en eller annen form for tvangsforing. Det værste av alt er at nesten alle er raskere enn 750en min. Nå må vi huske hvilken dato det er idag folkens...
fish Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Plager meg litt at du ikke vil være venn med meg på facebook... Hehe.. Føler at jeg er i "the inner circle" nå.
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 godtok ikke meg heller... mon tro om fish smørte han på no måte...
fish Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 godtok ikke meg heller...mon tro om fish smørte han på no måte... Haha.. Jeg har gitt kona di en muffins, men er ikke venn med hu på FB.
Anbefalte innlegg