Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har lyst til å reise dit en gang....og alta..kirkenes... svalbard... Dumt ingen av venna mine vil joine...

Jeg joiner deg! :lol:

ja faen why not :P Jeg vil gjerne se en ekte isbjørn!

ja jeg er med jeg! men er nok forskjeller der på sommer og vinter, når skal man/bør man besøke stedet? :P

Skrevet

aha :P okei

ser ut til at wicky er sjefen :P

om sommern? - tidlig vinter/senvinter kan være greit, enten rett før eller rett etter at isbjørnen har fått i HI. om våren/sommern er den også mest sulten :P

Skrevet
nei dette er en tur kun for innvandrere! :P

Æ har utvandra fra Nord-Norge og innvandra til Sør-Norge. E æ innvandrer da og kainn æ få være med på turen?

P.S, æ e flyktning, klimaflyktning...

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
Flere som følger rettsaken? Eneste følelsene Breivik viser er til tider stygge smil.

jeg følger en del med ja.. utrolig at han bare kan sitte der å glise, men grine over sitt eget arbeid!

Skrevet
Flere som følger rettsaken? Eneste følelsene Breivik viser er til tider stygge smil.

jeg følger en del med ja.. utrolig at han bare kan sitte der å glise, men grine over sitt eget arbeid!

enig, men forventer ikke mer fra en som har allerede gjort de handlingen som han har gjort.

Skrevet

enig, men forventer ikke mer fra en som har allerede gjort de handlingen som han har gjort.

sant nok!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...