Jørgen Lie Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Regner med de vil tyne mest mulig ja! Mener å huske at jeg slipper teorien vertfall, men om jeg husker rett er jo en annen sak da! MC-kurs slipper jeg, men tenkte om jeg trenger mindre timer siden jeg har lett fra før.Kjøre en rundtur til øra med det samme da? Er ikke så mange mil det. Prøvde en GSX-R 750 for ei uke siden ca. Det ga vertfall mersmak! Herregud så gøy! Men er en del som jeg må prioritere før sykkel dessverre.. Teorien slipper du sikkert ja.. Jeg har ikke hatt teorikurs heller, stakk bare på trafikkstasjonen og tok teorien.. Men må ha MC-kurs jeg da.. Kan jo kanskje hende du slipper d obligatoriske? Vet ikke hvor stor forskjell det er på lett mc og tung mc der jeg men.. Får se, hvem som evt blir med og henter Om ikke kan jeg komme en tur når jeg får kjørt opp! Off ja, moro er det, uten tvil!! Heh, jaa, den regla der hadde jeg i hodet også, men faen, lever bare en gang, og nå er tiden for å gjøre det.. Ikke når man blir etablert med kjærring og unger og hus, selv om jeg har kjærring og hus
wicky124 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 S-klassen rekker ikke F01 til knæra en gang med tanke på design, kjøreegenskaper, teknikk og stil Og ja, jeg har kjørt S-klassen også til og med en S500 Til og med A8 legger seg forran denne forvokste drosja Muligens moden for utskiftning, men å kalle det for en forvokst drosje blir litt drøyt. Designmessig foretrekker jeg faktisk S-klassens "gamle" design foran F01 sitt relativt nye design. S-klassen distanserer seg mer fra de andre Mercedesene, og den ser mer massiv og stilfull ut. 7-serien er pen, men den ligner for mye på 5-serie, og det er ikke optimalt når det kommer til merkets flaggskip. Sjuern er "prikk lik" femmern.. Alle venner av meg som så denne trodde faktisk jeg hadde henta nye 5serien for prøvekjøring... Og det er noe man IKKE ønsker når man kjøper flaggskipet... A8 ser for trist ut foran..Bruker man nærmere 1mill på bilen ønsker man gjerne at bilen ser glad ut... S-klassen er snobben og desidert den beste i klassen om man er ute etter komfort..men ny model er straks klar så nåværende modell må vel skrinlegges..
wicky124 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Stjal fra stenshagen...lurte NESTEN på å kjøpe den på impuls...glad jeg ikke gjorde det....Den bilen skuffet stort... Få høre da... hvorfor skuffet bilen stort?... PLASTIKKFEELING!! Er vel det ordet som kan oppsummere alt på bilen.. Var utvidet skinnpakke på bilen, så var skinn overalt...men likevel..dørhåndtak innvendig var for spinkle og tynne... rattet ga ikke luksusfølelsen (s-klassen er desidert bedre på dette..) Og setejusteringen var for kronglete.. Anlegget var IKKE så bra, selv med 677 HiFi.. Alt i alt...bilen ga ikke inntrykk av å koste 850k... Om noen år så er den sikkert verdt 350tusen..men pr idag, så oser den ikke luksus... Designet er for likt 5serien.. Og det ødelegger veldig mye for min del (selv om begge bilene er veldig pene!) Men man kjøper sjuer for å skille seg ut i mengden av femmere...
wicky124 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Stjal fra stenshagen...lurte NESTEN på å kjøpe den på impuls...glad jeg ikke gjorde det....Den bilen skuffet stort... Har selv kjørt 730d og kan ikke si jeg ble skuffet men, kanskje litt for lite drag i motoren i en såpass stor bil men ellers så var den fin Er jo en svær jævel av en bil men den var overraskende fin å kjøre litt hardt i svinger med, men igjen så savnet jeg litt ekstra trøkk fra motoren Med tanke på verdifallet så skal du være glad du droppa det, men likevel! F01 er F01, kongen på haugen kjøp deg 740 xd, eller 750xi Kongen på haugen er den nok ikke nei...Men en fantastisk, sporty, cruiser er den. En 740/750 x hadde vært tingen...gjerne L version..men dette er fremdeles ekstremt dyre biler så jeg tror nok jeg står over foreløpig... 730D gikk akkurat billig og raskt nok i oslo trafikken..ingen superbil, men ingen sinke heller.. Trakk godt kontra min sjuer, men min gikk fortere når vi passerte "ulovlige hastigheter"... Egentlig så følte jeg meg litt mer...hjemme...i E65 enn F01... den virket for billig...
ls44mm Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Ang plastikk så er du ikke alene om det, jeg så på de nyeste cls´n og var mulig int i å prøvekjøre, men så begynte jeg å fikle med knapper og de 2 runde klima rundingene føltes like bilig og plastisk ut som kia! Helt for jævlig å gi ett sted mellom 600-700k opp til overkant av en mil og du sitter igjen med sånt plastikk piss. Husker jeg ble mektig irritert og kvalm av hele stjerne konseptet på cls´n. Selgeren kom bort og lurte på mine tanker ang bilen, vell... Hvis du har kjørt 90 tals og begynnelsen av 00 tals mercer, der halve regnskogen var kappet ned og par og 20 kuer slaktet, så hadde du skjønt at dette er billig og latterlig! Makan! Snakker ikke om s class, men mener at du har de 2 rundte klima knotter i mange andre stjerner å fra 06->. Fysj!! Sånn generelt så sliter jeg med nytt interiør Finner e39 penere enn e60 feks... e65 kontra f01. w211 kontra w212 (snakker vi verdens kjedeligste interiør?) Er jo rett og full av plastik hele det midtkonsolet!! Huff og meg... A6 06-> har også noe plasstik på seg! Må oppi rs6 for å bli kvitt det.. My 2 cent
Markus E30 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Teorien slipper du sikkert ja.. Jeg har ikke hatt teorikurs heller, stakk bare på trafikkstasjonen og tok teorien.. Men må ha MC-kurs jeg da.. Kan jo kanskje hende du slipper d obligatoriske? Vet ikke hvor stor forskjell det er på lett mc og tung mc der jeg men.. Får se, hvem som evt blir med og henter Om ikke kan jeg komme en tur når jeg får kjørt opp! Off ja, moro er det, uten tvil!! Heh, jaa, den regla der hadde jeg i hodet også, men faen, lever bare en gang, og nå er tiden for å gjøre det.. Ikke når man blir etablert med kjærring og unger og hus, selv om jeg har kjærring og hus Slipper vel kjøregård og Mener de sa det når jeg sporte etter å ha tatt lett sykkel Nei, kanksje jeg og skulle ta tung tenkte på det som 18åring men blei bare det..
VegarVS Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hentet prøveskilt. Åker snart ! hva skal du hente??
flonoen Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34551331 Strøken.
StianA Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34551331Strøken. Din eller?
ls44mm Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Godt alle har forskjellige smak sier jeg bare....
flonoen Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34551331Strøken. Din eller? Ikke min nei. Kjører en litt kjedeligere original stil jeg. Edit: Flotteste bobla jeg har sett på lenge, knut_olestad!
Anbefalte innlegg