Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var ute på årets første båttur idag :)

Testet også festet for GoPro-kameraet:

http://youtu.be/-xPyeSKFNoo

Det er bare 25 minutt med kjøring i Molde-fjorden. Musikken er en mix som en kompis har laget, jeg ble klar av å sitte å høre på vindsus kombinert med musikk fra båt-anlegget. Om det passer eller ei er ikke nøye da dette kun var en test :)

kom til oslo og ta meg med på båttur :D

Skrevet
Avbestilte flybilletten hjem på tirsdag. Tar denne hjem i stedet!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34757735

Faen som jeg hater å lese slikt å "seriøse" annonser:

"Compound-bremsene i BMW M5 bidrar til økt kjøredynamikk på flere måter: Bremseskiver i aluminium og bremsenes plassering bak spesielle lettmetallfelger reduserer den uavfjærede vekten betydelig."

Bremseskiver i aluminium hadde sikkert holdt lenge.. Og å poengtere at de er plassert bak spesielle lettmetallfelger..

Å herregud..!!

Skrevet
Avbestilte flybilletten hjem på tirsdag. Tar denne hjem i stedet!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34757735

Faen som jeg hater å lese slikt å "seriøse" annonser:

"Compound-bremsene i BMW M5 bidrar til økt kjøredynamikk på flere måter: Bremseskiver i aluminium og bremsenes plassering bak spesielle lettmetallfelger reduserer den uavfjærede vekten betydelig."

Bremseskiver i aluminium hadde sikkert holdt lenge.. Og å poengtere at de er plassert bak spesielle lettmetallfelger..

Å herregud..!!

+1

Skrevet

Trenger litt hjelp med hvordan man tar ut pæren på bilde, er pære til en m3 front til e46, hva slags type pære er dette?

og hvordan skal jeg ta den ut? tør ikke å bruke makt tilfelle jeg ødelegger noe.

qt0w2irj5c3aklju0urb.jpg

Skrevet
Trenger litt hjelp med hvordan man tar ut pæren på bilde, er pære til en m3 front til e46, hva slags type pære er dette?

og hvordan skal jeg ta den ut? tør ikke å bruke makt tilfelle jeg ødelegger noe.

qt0w2irj5c3aklju0urb.jpg

Mener du fra sokkelen eller fra lykta? For den sitter fast i sokkelen denne type pære.. HB4/HB3 pære?

Skrevet

Ahaa da må jeg bytte sokelen da?

for denne sitter dønn fast, angående type pære så vet jeg ikke hva slags pære det er :\

Skrevet

på e 46 mtech er det hb4 som sitter i tåkelysa. de er bare klipsa inn i koblingen. her bytter du komplett enhet og ikke bare selve pæra ;)

Skrevet
Ahaa da må jeg bytte sokelen da?

for denne sitter dønn fast, angående type pære så vet jeg ikke hva slags pære det er :\

det står på merkelappen på pæra.. tipper 100 spenn på at det er hb4 ;)

Skrevet

Står bare 9006 på den og etter 2 sekunder på google er det HB4 ja :D

Takk for hjelpen, da blir det til og bestille hele enheten :D

Skrevet

bestille i cool blue eller sånn da ;) så ikke lyset blir så gult ;)

Skrevet

bestille i cool blue eller sånn da ;) så ikke lyset blir så gult ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...