316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Praktfull veistandar i dette landet, yes sir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 la no gaddafi leve livet som han vil? ingen klagde før usa fyrte opp.... å leke verdenspoliti er vel stilen til usa...nato er ingen frittstående styrke...de eies og driftes av usa... I dette tilfellet syns jeg det var bra at utenlandske styrker grep inn. Gaddaffi virker jo lite klok som begynner å krige mot egne folk som vil ha forandring. Han har sikkert gjort noe bra i sitt liv, men fyren virker jo total ustabil. Ekstrem forfrengelig, bor i telt i utlandet og er over snittet glad i horer (mens resten av den muslimske befolkninga må holde seg langt unna den slags). Dobbeltmoralske styresmakter kan få den opp i ræva for min del, for det fortjener de. Tenk den den massakeren om opprørerne faktisk tapte... Torturorgi av de sjeldne... Gaddaffi hadde nok stilt opp alle sammen en etter en for å lage helvete for dem og kan NATO etc. forhindre at det skjer, er innblandingen verdt det (i mine øyne). Men rart at man alltid skal bry seg om områder som er på agendaen til media, for det foregår fortsatt jævlig mye piss rundt om som folk "overser"... vel...hvorfor er det fremdeles uro og krig innad i Irak da? Usa blander seg inn der de ikke trenger...Men...hva skjer med innleggene dine fredrik?så mange skrivefeil... Hvorfor det fortsatt er krik og uro i Irak? Følger du ikke med? Den millitante delen av befolkningen, som i sin tid støttet Saddam, gjør stadig motstand mot de millitære styrkene som er i landet. Flertallet i landet vil nok ganske sikkert at et skikkelig demokrati skal innføres og få fotfeste, men nå er det jo slik at det er mindretallet som har bomber, våpen og er sprut hakke galne. Så, som så ofte, det er mindretallet som ødelegger for flertallet i denne sammenhengen og er derfor grunnen til at det enda er krigstilstander i Irak. Jeg hadde faen meg gitt motstand tilbake så lenga bena klarte å bære meg, til hvilken som helst okkuperende makt og uansett land! Er det rart da, om det plutselig kommer noen og teppebomber landet ditt og vil prakke på et annet syn! "Slik er demokratiet, dere må like det, fordi det er det eneste fornuftige og det eneste som fungerer." USA blander seg nesten aldri bort i en krig, hvis ikke det er olje med i spillet, se bare på krigen på Balkan, det tok laang tid før USA kom med for å hjelpe til, og da droppa de all den gamle redskapen de hadde over landene, var selv i Kosovo som minerydder i 1999-2000 og så hvor mange blindgjengere som lå igjen etter NATO, bomber som faktisk var gått ut på dato ble sluppet over Kosovo får å slippe å destruere de i USA, har flere bilder av sånn dritt. Virker sånn... Men denne gangen ble de nesten dratt med av alle andre. Men igjen, leker man verdenspoliti så får man litt ansvar etterhvert - ikke rart at folk så mot dem når sivile begynte å bli slaktet... Har bestilt nye sommerfelger Ble Zito Astro i 8,5x18 og 10x18 bak. Litt usikker på hvordan det blir med sorte felger på svart bil.. Hva tror dere? Syns de var fete jeg. Kommer selvsagt ann på bilen, men har litt potensiale Kjørte til jobb idag klokka var vel 5 over 6 på morgenen, bare fine veier, kommer ut på motorveien og det jeg møter er en stor kø.. Ser noen oransje lamper som blinket i det fjerne, joda det var saltbilen som strødde salt på tørr vei...... De strødde utafor leiligheta i natt, men det kommer jo knapt noen snøflak ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Ikke sant, helt nydelig! -.- Et kjapt spørsmål, har noen jobbet som klargjører hos en bilforhandler før? Går det bare ut på å vaske bilen innvendig og utvendig før salg, o.l? Hva kan man evt. forvente seg i lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Som klargjører monterer man ekstrautstyr på bilen samt vasker og polerer. Selvfølgelig dårligere betalt enn bilmekaniker, men 300-350k i året er vel oppnåelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Internett på flyet sier du? Norwegian? Jaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har de begynt med det nå ja? Da har jeg noe å gjøre neste gang jeg drar på jobb. Wuhuuuj ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har de begynt med det nå ja? Da har jeg noe å gjøre neste gang jeg drar på jobb. Wuhuuuj ! Jepp Hvertfall på det flyet Om et par år skal vel alle norwegianfly ha det Greit å kunne sitte på bimmers ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvor mange norwegianfly har det nå? Hvor flydde du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Etter en 8 timers biltur måtte man nesten helt til Namsos før man fikk se en X6! Og den var lekker. Men overraskende at min e90 316i klarer 5,5 på mila blyfri98. Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvor mange norwegianfly har det nå? Hvor flydde du? Veit ikke hvor mange Bardufoss - Oslo De som går over 10.000 m høyde skal det vist være på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hva skal du uti Namsos? Det var helt bart rundt Grong for 14 dager siden, sist jeg var der på jobb. Så da jeg kom tilbake en uke senere snødde det 70 cm i løpet av noen dager ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Som klargjører monterer man ekstrautstyr på bilen samt vasker og polerer.Selvfølgelig dårligere betalt enn bilmekaniker, men 300-350k i året er vel oppnåelig Høres jo ikke dumt ut det da : ) Har ikke no utdanning som bilmekaniker, så det gjør ikke no Får ta å søke, se åssen det går. Folk skal jo alltid ha noen med erfaring, så er vel en annen sopp som får jobben..men er lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Får ta å søke, se åssen det går. Folk skal jo alltid ha noen med erfaring, så er vel en annen sopp som får jobben..men er lov å håpe Hehe, sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hva skal du uti Namsos? Det var helt bart rundt Grong for 14 dager siden, sist jeg var der på jobb. Så da jeg kom tilbake en uke senere snødde det 70 cm i løpet av noen dager ! Har slekt vettu men ja det er sykt mye snø for tia her. Regn og røde grader i helga så mye går vel bort snart. Men steinkjer til namsos er så elendig å kjøre på. Makan til hompetitten hompetatten vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hahaha, ja! Det er riktig ! Prøv å kjøre gamleveien fra Steinkjer til Snåsa da, på andre siden av snåsavannet, trodde jeg skulle hoppe av veien med Hiacen der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg