Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
fish: De vannene så nydelige ut!!! :D

Når er du har tenkt deg hit? Kunne hende det klaffet slik at vi kunne ha tatt en fisketur med båten og noen bayer. ;-)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?ahud5q

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
fish: De vannene så nydelige ut!!! :D

Når er du har tenkt deg hit? Kunne hende det klaffet slik at vi kunne ha tatt en fisketur med båten og noen bayer. ;-)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?ahud5q

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Uke 25 skal jeg og Clerion dit... :wink: Kanskje det, ja! :D Tenker vi overnatter en dag eller to i nærheten av Bamble før vi drar til Fyresdal.

Skrevet

Virker i grunn som ett greit kjøp til en bruksbil da, kanskje dere kan fremlegge en kontrakt at hvis bilen begynner å få noen av de kjente feilene så kan han fikse det billig eller evt skaffe deler?

Min e46 har forøverig rullet 320000 og den kjennes ut som at den kunne ha rullet 200 000, eneste som må gjøres med den er å bytte diff foring.

Så km standen har lite og si hvis bilen har blitt tatt vare på :)

Poenget er jo at han ALLEREDE har byttet de typiske delen som går til h, samt forebygget en del med å skifte ut deler før de ryker :)

Skrevet

Har hørt 6,5l og 4,5l så skulle gjerne visst det helt sikkert. :P Sto ingenting i den tyske manualen som ligger i bilen heller!

EDIT:Fant ut at det var 6,5-6,7l ved et lite bimmers søk ;)

Skrevet

Er da vel bare og fylle til du kommer opp på streken det vel ;) (Kjøp minst 15liter for å være sikker på at du ikke trenger en tur til :lol: )

Skrevet

Hehe, sant. Bestilte 7 liter med Castrol EDGE (FST) 0W-40 A3/B4 (fant ut beste olje på castrol sin hjemmeside). 1000 kr inkl frakt og moms :) Ikke så dyrt det!?

Skrevet
Ferdig med eksamen!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

congrats! Hvordan gikk det? Fant du ut av det med kalkis?

Takk. :) Midt på treet antar jeg. Fattern var innom med en til morgen i dag. :)

Skrevet
Hehe, sant. Bestilte 7 liter med Castrol EDGE (FST) 0W-40 A3/B4 (fant ut beste olje på castrol sin hjemmeside). 1000 kr inkl frakt og moms :) Ikke så dyrt det!?

Det er 6.5l som går på.. jeg bruker å fylle 7l så har jeg litt å gå på :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...