flonoen Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hahahaha flonoen! Så slemt, men samtidig så gøy..Når blir konseptstudien en prosjekttråd? Er ved ringen nå, planen var å begynne når jeg kom hjem igjen (fredag ca). Men har bestilt meg ny motorsykkel som er klar når jeg kommer hjem, så det blir nok noen dager på den først. Bruker ikke femmeren om tida da startmotoren har gitt seg, så er vel bare å få den kjørt ut på verkstedet så jeg kan putle med den når jeg har tid. MÅ få begynt før jeg begynner på jobb igjen, ny jobbperiode 25 juni. SATAN jeg elsker ringen!
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Dette er en replika, tro det eller ei...http://www.blocket.se/vi/40612556.htm?ca=21 Ford basert Ferrari Så jævli.. Lurer på hvordan de får det til. Må være ferrari karosseri på den vel? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
evi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/06/12/nyhe ... /22064825/ Diesel er nå kategorisert som kreftfremkallende på lik linje med arsenikk og asbest. De to stoffene som er nevnt som eksempler er vel ikke akkurat skadelige i form av kreft..?
noekult Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ringer du, har du ingenting skriftlig.Jeg holder all kommunikasjon på mail ved kjøp av bil. Problemet med mail i lavere prisklasser er at om bilen ser bra ut på annonsen så forsvinnern ila. få dager. Ikke alle som er flinke til å svare på e-poster kjapt... Angående å ringe, jeg sender tekst mellom 22 og 17 da jeg regner med at folk sover/er på jobb. Ringer fra 17-22 da jeg antar at selgeren har fri... Men enig i det, skriftlig er kjekt hvis noe går galt. Jeg stod sterkt i vår sak om Volvoen der de først reparerte varmeanlegget i bilen, og ville ha mer penger i ettertid, siden jeg hadde alt på e-post og bare videresendte til verkstedets toppsjef!
Wacman Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Lite skryteinlegg,da det desverre ikke er så ofte man får hjelp til bilproblemer langs veien lenger; På vei til dyreparken med søkklastet bil,to unger og en mellomstresset kvinne kjørte jeg på en bolt på parkeringsplassen til et kjøpesenter og punkterte grundig mitt venstre forhjul. Sannidal Dekk og Felg plugget hjulet (av og på bilen på max etpar minutter) Dette på en Fredag etter 14.00,så vi kom oss videre,etter at de også fylte opp mitt nesten flate bakhjul. Stor takk for god og kul bilhjelp langs veien,trodde det var forsvunnet i dragsuget med shell-burgere og statoil-taco jeg.. Link her; http://www.gulesider.no/firma/sannidal- ... ager%C3%B8 Jeg har savna deg!! Se, jeg endte også med E28 Hehe,takk for de hyggelige ord Ja,jeg så jo den E28'en etter du kjøpte den,rimelig strøken og dessverre mye mer strøken enn min. Nå har bilen stått så lenge at batteriet er flatt og den står fortsatt på piggdekk.. Håper på å få begynt rust-rehab på den nå i sommer,så stakkars Birger atter kan være go'cruiseren min Noen som kan anbefale bra sted for felg-refresh,forresten? Har orogonale trådeikefelger til bilen jeg gjerne vil ha på,men det er en bulk i den ene og de er ganske falmet og slitt.
evi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Er ved ringen nå, planen var å begynne når jeg kom hjem igjen (fredag ca). Men har bestilt meg ny motorsykkel som er klar når jeg kommer hjem, så det blir nok noen dager på den først. Bruker ikke femmeren om tida da startmotoren har gitt seg, så er vel bare å få den kjørt ut på verkstedet så jeg kan putle med den når jeg har tid. MÅ få begynt før jeg begynner på jobb igjen, ny jobbperiode 25 juni. SATAN jeg elsker ringen! Satser på masse bilder, film og rundetider når du kommer tilbake! Monter sveiv på 535'n.. Gleder meg til å se hvordan det går, da jeg vurderer det samme selv i fremtiden
VegarVS Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ringer du, har du ingenting skriftlig. Jeg holder all kommunikasjon på mail ved kjøp av bil. Jeg startet med Mail men fikk ikke svar, purret derfor på med sms.
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/06/12/nyheter/industri/samferdsel/utenriks/22064825/Diesel er nå kategorisert som kreftfremkallende på lik linje med arsenikk og asbest. De to stoffene som er nevnt som eksempler er vel ikke akkurat skadelige i form av kreft..? Asbest er. Men er veldig mye som er fjernet. Ble jo for eks brukt i isolasjon fra de gamle dager.
evi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Vet det, overraskene mange hus som har det ennå. Men er det kreftfremkallende altså? Mente det var ett eller annet annet det ga deg..
flonoen Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Er ved ringen nå, planen var å begynne når jeg kom hjem igjen (fredag ca). Men har bestilt meg ny motorsykkel som er klar når jeg kommer hjem, så det blir nok noen dager på den først. Bruker ikke femmeren om tida da startmotoren har gitt seg, så er vel bare å få den kjørt ut på verkstedet så jeg kan putle med den når jeg har tid. MÅ få begynt før jeg begynner på jobb igjen, ny jobbperiode 25 juni. SATAN jeg elsker ringen! Satser på masse bilder, film og rundetider når du kommer tilbake! Monter sveiv på 535'n.. Gleder meg til å se hvordan det går, da jeg vurderer det samme selv i fremtiden Masse bilder kommer i m3-tråden når jeg kommer meg hjem til en vetig data, film er det desverre dårlig med. Tenkte filme i dag, men det regna så inst. 9:09 var tida på den eneste runden jeg tok tida på, med conti sportcontact dekk, kw v2 og ebc bluestuff. Fyldigere rapport kommer
FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Fikk mail idag Good day, I am Mr. Li Hao, Chief Financial Officer of China Merchants Bank, P.R.C. I have a discreet proposal for you in the tune of One Hundred & Five Million EUR, after successful transfer, we shall share in the ratio of forty for you and sixty for me. Please reply for specifics. Yours, Mr. Li Hao. Seems legit!
M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Omtrent like vi da Fjeld. 178cm og 61kg Jeg liker å være relativt liten Yey!
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg svarer alltid jeg og later som at jeg tror på det. Leste du om han som fikk mail fra noen i somalia eller noe å klarte å lure dem til å tro at han var fra det internasjonale olabil forbundet? Sa han hadde masse penger å dele ut til de rette personene, fikk de til å lage en drit stygg olabil å reise hele afrika rundt for å finne en bakke å teste den i og greier. De sendte til og med bilde bevis på at de hadde laget olabil og testet den. Drit bra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg svarer alltid jeg og later som at jeg tror på det. Leste du om han som fikk mail fra noen i somalia eller noe å klarte å lure dem til å tro at han var fra det internasjonale olabil forbundet? Sa han hadde masse penger å dele ut til de rette personene, fikk de til å lage en drit stygg olabil å reise hele afrika rundt for å finne en bakke å teste den i og greier. De sendte til og med bilde bevis på at de hadde laget olabil og testet den. Drit bra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hahahahah, genialt! Hva foreslår dere å svare på denne mailen da?
M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg svarer alltid jeg og later som at jeg tror på det. Leste du om han som fikk mail fra noen i somalia eller noe å klarte å lure dem til å tro at han var fra det internasjonale olabil forbundet? Sa han hadde masse penger å dele ut til de rette personene, fikk de til å lage en drit stygg olabil å reise hele afrika rundt for å finne en bakke å teste den i og greier. De sendte til og med bilde bevis på at de hadde laget olabil og testet den. Drit bra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Har lest den, helt sykt så genial den historien er! Skulle vært laget film
Anbefalte innlegg