Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nyeste ervervelsen:

[ Bilde ]

Nyeste ervervelsen, henta i dag:

3apz1rle6f2kb0g1s3wo.jpg

Satans dårlig iphone-bilde. Og ja, skiltholder fra helvette skal kortes ned, og blinklys skiftes ut.

Skrevet
Noen i oslo som kan komme til byen med startkabler? Sjuern har tatt kvelden :(

Kan vel alltids hjelpe en medentusiast. Klarer du å vente ca. 20 min.? Møte deg der 7/11 ved Grønland Basar er?

Jeg har startkabler som beskytter elektronikk. Kostet 400 så de bør faen meg funke trygt :P

Skrevet

Sett det... Hadde vært på fisking med Clerion, han kjørte der antakeligvis 2-3 minutter før det skjedde... Fyyy faen...

Skrevet
[ Bilde ]

Jævlig stygg dødsulykke nå nettopp på RV3 ved Elverum! :shock:

Oi, fikk litt vrengt magefølelse av det bildet der. Jeg var i byen ta taket på ene bygningen på Grønland brant for et par uker siden. Første gang jeg hadde sett noe brenne i virkeligheten. Satt nytt perspektiv på ting, jævlig skumle og mektige saker det der... Godt at Clerion er trygg!

Skrevet
[ Bilde ]

Jævlig stygg dødsulykke nå nettopp på RV3 ved Elverum! :shock:

Oi, fikk litt vrengt magefølelse av det bildet der. Jeg var i byen ta taket på ene bygningen på Grønland brant for et par uker siden. Første gang jeg hadde sett noe brenne i virkeligheten. Satt nytt perspektiv på ting, jævlig skumle og mektige saker det der... Godt at Clerion er trygg!

Kollegaen min mista leiligheten sin der.

485407_118790141592450_1531748006_n.jpg

Det er brutalt... Alt bare blir spist opp av flammene, og ingenting man kan gjøre (nesten).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...