Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ENE gangen jeg ikke kjører BMWen så kjører det forbi en kliss lik E28......... :lol:

Faen for en nedtur :lol:

Skrevet

Friuke for satan jævlar. Skal jeg ha fri helt til i morgen tidlig, for da skal jeg snekre hos folk som ikke kan snekre.. :/

Skrevet
hadde du kjørt hadde du vel uansett ikke vært i den gata...

Jo, faktisk. Kjører _alltid_ den gata når jeg kjører hjem fra gatekjøkken i Torggata :) Men mulig at jeg ikke hadde sett han ja...

Har lyst på E28 jeg. Den røde på E30meet i helga var 100% riktig!

Helt enig, den siklet jeg lenge over... Den og den svarte med singelpotte som stod på bakerste raden ved den Schulz-vogna :) Jeg har ikke klart å tenke på noe annet enn en 3,5 liters motor siden i går, 518i føltes som en slapp pikk i forhold til de andre gromvognene på treffet...

Hvilken av bilene kjørte du? :)

Har dere sett Drive Angry? Er den bra?

Skrevet
Har lyst på E28 jeg. Den røde på E30meet i helga var 100% riktig!

Helt enig, den siklet jeg lenge over... Den og den svarte med singelpotte som stod på bakerste raden ved den Schulz-vogna :) Jeg har ikke klart å tenke på noe annet enn en 3,5 liters motor siden i går, 518i føltes som en slapp pikk i forhold til de andre gromvognene på treffet...

Hvilken av bilene kjørte du? :)

Jeg kjørte en av mindre pene E30-ene, delfingrå med rusten førerdør og TESS-reklame. Hadde på gullfarga borbet a på lørdag og 15" med R-dekk idag.

Skrevet
Jeg kjørte en av mindre pene E30-ene, delfingrå med rusten førerdør og TESS-reklame. Hadde på gullfarga borbet a på lørdag og 15" med R-dekk idag.

Ah, må ha vært en diskré bil, fant ingen bilde av den som jeg tok... :P

Skrevet

Ah, må ha vært en diskré bil, fant ingen bilde av den som jeg tok... :P

Er det som er fordelen ved å ha en stygg bil. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...