M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Kjøp et par brett med Boost hos söta bror(99,- for 24stk), så tar du den strekningen i en etappe
wicky124 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 boost?sånn "redbull" shit? nei faen da blir jeg så kvalm..men ja..må nok ha en 5timers pause med soving i bilen some place...
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 bilturen? jamaaan blir evig langt å kjøre as... [ Bilde ] Foreløpig kjørerute...men kjører via malmø..gidder ikke kaste bort flere timer på båt...Men blir rundt 26timer kjøring (ifølge googlemaps) Så ut som en kjekk rute, har vurdert noe slikt selv neste sommer Anbefaler og kjøre via malmø, ferja tar jo lang tid, selv om veiene etter gøteborg er kjedelige er det jo vært det Du skal ikke kjøre via romania på vei hjem da? er vist mye artig og se på der
wicky124 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Nææh..blir for lang "omvei" når man skal hjem igjen.. Er det noe spesielt på vei nedover man burde se etter? Hvordan er veiene? Og hvordan er bensinprisene nedover europa? Veldig usikker på om jeg kjører volvoen eller s-klassen nedover...Kommer helt an på drivstoff kostnader..
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Nææh..blir for lang "omvei" når man skal hjem igjen.. Er det noe spesielt på vei nedover man burde se etter? Hvordan er veiene? Og hvordan er bensinprisene nedover europa? Veldig usikker på om jeg kjører volvoen eller s-klassen nedover...Kommer helt an på drivstoff kostnader.. I sverige er prisene ganske likt som i norge eneste du sparer er valuttaen, men i tyskland er det ca 2 kr billigere l sist jeg var der (3 uker siden). i sverige har du jo gk gekås ullared (ekstremt mange gærninger der), du har også freeport som er ca 20 minutter etter gøteborg, det er et merkeklær outlet.
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 [Du skal ikke kjøre via romania på vei hjem da? er vist mye artig og se på der Transfagarasan-passet!
noekult Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Kjøp et par brett med Boost hos söta bror(99,- for 24stk), så tar du den strekningen i en etappe Aldri finn på noe sånt selv, Markus. Veldig dum idé, både for deg og andre på veien. Selv om øya dine forblir oppe av energidrikke, kaffe o.l., så har nok hjernen/konsentrasjonen begynt å bli sliten og det er direkte livsfarlig (særlig for oss i gamle biler). Beste er da å bare sove en halvtimes tid i bilen og fortsette, selv 15 min hjelper i mange tilfeller nok til at man komfortabelt orker et par timer kjøring til Poenget er ikke å gi en moralpreik, men å fortelle at litt søvn utkonkurrer mye energidrikke når man begynner å bli trøtt i bilen... Har alltid en energidrikk i hanskerommet om jeg begynner å bli trøtt - fungerer den ikke bra så stopper jeg og sover litt i stedet... Mange ganger har kun 10 minutters søvn holdt nok til å orke en etappe til
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 [Du skal ikke kjøre via romania på vei hjem da? er vist mye artig og se på der Transfagarasan-passet! Jepp http://vimeo.com/8010978
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Det var bare en halvdårlig spøk noekult Jeg kjører som regel til nærmeste stoppested og tar en 10min hvis jeg er sliten og trøtt
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 [Du skal ikke kjøre via romania på vei hjem da? er vist mye artig og se på der Transfagarasan-passet! Jepp http://vimeo.com/8010978 Er sååååååå gira på å kjøre der!!! Ta en tur for å kjøre over fjell-pass i europa hadde vært noe, fine opplevelser hvis man er glad i natur Bra!
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Du skal ikke kjøre via romania på vei hjem da? er vist mye artig og se på der Transfagarasan-passet! Jepp http://vimeo.com/8010978 Er sååååååå gira på å kjøre der!!! Ta en tur for å kjøre over fjell-pass i europa hadde vært noe, fine opplevelser hvis man er glad i natur Er med jeg!! Må ha en bil med litt power først bare
Kjexx Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Fikk brev i kassa i dag. Bestått kjemi og prosess fag.
StianA Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Fikk brev i kassa i dag. Bestått kjemi og prosess fag. Grattis
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Jepp http://vimeo.com/8010978 Er sååååååå gira på å kjøre der!!! Ta en tur for å kjøre over fjell-pass i europa hadde vært noe, fine opplevelser hvis man er glad i natur Er med jeg!! Må ha en bil med litt power først bare Next year mr Da er s50'n på plass og bilen klar for langtur Gratulerer Kjexx!
Anbefalte innlegg