Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååååååå gira på å kjøre der!!! :D Ta en tur for å kjøre over fjell-pass i europa hadde vært noe, fine opplevelser hvis man er glad i natur :)

Er med jeg!! :D

Må ha en bil med litt power først bare ;)

Next year mr :) Da er s50'n på plass og bilen klar for langtur ;)

Gratulerer Kjexx! :D

Da sier vi det :P så har jeg ett år på meg og finne en grom vogt (bmw) med en skikkelig motor :)

E92en blir litt dau der trur jeg ;)

Skrevet

bilturen? :D

jamaaan 8)

blir evig langt å kjøre as...

[ Bilde ]

Foreløpig kjørerute...men kjører via malmø..gidder ikke kaste bort flere timer på båt...Men blir rundt 26timer kjøring (ifølge googlemaps)

DETTE er ingenting, i fjor kjørte jeg tur retur til MAROKKO som i AFRIKA ! :mrgreen:

Skrevet
Roadtrip to the motherland? :P

Ja :P Var 4500 km tror jeg, kjørte min mercedes fullastet .. 130 var maks fart på autobahn pga 4 personer 100HK og massssssssssse bagasje

Tyskland sine veier er de beste!! :D men så fort du kommer over svenskegrensa så merker du bedre standard og høyere km grenser :D

min brukte en halv tank per 500KM. med 4 personer og masse bagasje og 130 på cruise control.

Skrevet

Levert bilen til min far noen timer herfra for lett resturering! Skal stå der til desember, så da rekker vi og ta det som eg aldri rekker når eg kun er der 2-3 dager i slengen! :)

Skal bytte det meste av foringer og stag i understellet, skifte olje på diff/gearkasse, sandblåse og tektyl behandle, ta rust rundt kanalene og lakkere opp igjen der, skifte av interiør, skifte frontrute - og sikkert 1000 andre ting når han kommer igang. Har jo f*** meg ikkje tid til å gjere det sjølv -.-

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...