noekult Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 ":2r91c2v8]Vel... Én gang Android, aldri mer Android, sier nå jeg. Har HTC Legend nå, og jeg skal aldri ha HTC kombinert med Android igjen. Jeg er nesten enig og har samme telefon som deg. Har skjønt at Android er litt forskjellig fra telefon til telefon, og nyeste fra SE (f. eks. Arc som er det siste og heiteste) ser faktisk fryktelig bra ut. Føler at Legenden min er utdatert allerede... Mye dritt med Apple OSet og, men til syvende og sist hadde jeg neste gang spart i noen måneder ekstra og kjøpt nyeste iPhone, pga. en standard som holder kvalitetsnivået oppe. Ikke minst så finnes det så mye fornuftig tilbehør til telefonen, med mye mer overlegent og bedre utvalg av apps... Android Market oversvømmes av apps som vil vite telefon-ID, ringemønstre o.l., nesten skummelt... Skal aldri ha noe nyere enn 90-talls bil! I second the applause! 90-talls biler er BEST. Bruksbil og Aston Martin kan gjerne være nyeste mulig, men ca. (merk: ca.) alt annet var bedre på 90-tallet. Solid byggekvalitet (da Mercedes faktisk brydde seg om kvaliteten), enkel og ukomplisert design, ikke for mange elektroniske tanter og ja, ca. alt var fetere pga. det var enkelt og solid Porsche 964 og 993, Aston Martin Vantage (den gamle på 2 tonn med "british beef", Honda NSX, BMW M5 E34 og E39, BMW E38, Ferrari F355 og F50 (drømmebil!!), Lamborghini Diablo, Toyota Supra, Nissan Skyline R34 GT-R, Mitsubishi Lancer Evo' VI osv. osv. Mange små og store ikoner dukket opp på den tiden!
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Noi, legger om når jeg kommer hjem fra jobb...! Men vurderer nye felger, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...
Jordfræsar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Har kameraet mitt klart for å ta bilder av 02n din Nye felger for minien tenker du? Noe å dele av bilder?
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 GJETTEKONKURRANSE:Hva er dette for noe? Må være noe army rank greier 316: 316
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Har kameraet mitt klart for å ta bilder av 02n din Nye felger for minien tenker du? Noe å dele av bilder? 02'n kommer ut på torsdag eller fredag neste uke! Nye felger til Minien ja... Prøver å finne ut om de vil passe mtp innpress!
Jordfræsar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Bling bling? Jeg legger vel om på slutten av påsken! Tenker å ta en tur på fjellet. Må jobbe, men da får jeg heller ta arbeidet med på hytta.
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Ikke så veldig bling, nei. Er vel heller blitzen fra kamera, men det er RS-replica om du ikke så det. Kanskje jeg plinger på en SMS til på fredag, skal lufte 02'n på Hamar da hvis det er bra vær... !
Jordfræsar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jess mæm Tar gjerne en titt på vidunderet! Vi må kjøpe lausbart, mokkasiner og vest til annledningen. Gjerne med sånn kul Samuel L. Jackson lue Posere forran bilen og lage "vintage" bilde.
noekult Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 noekult, du glemte jo det viktigste - E30!! Blikke den litt 80's da?
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Skulle handle meg ny bil på "Shift 2" nå nettopp, men sleit virkelig å finne meg en bil jeg likte som ikke lå under "Retro" kategorien.
Anbefalte innlegg