Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gsbildeler.no shmiedmann.no

Prøver å finne ut hvorfor bilen gneller om "check coolant level" hele tiden selv om det er kjølevann der.. Noen som vet hva som er ødelagt?

Nr 9 på dette bildet?

10286.gif

Eller nr 20 på dette?

20234.gif

Skrevet

aha, nei såg koed hadde b28 til 12 lappa, er det dyrt? synes det er litt dyrt når ikke dynamo starter osv ikke følger med. men det kan en vell bare bruke ifra b20 motoren.?? har du prøvd å sletta feilkoden da kjexx?

Skrevet

Motor kjøper du vel her.. Er nok av folk som har det stående. Kan jo kanskje høre med Eirik Viste tror han har en m52b28 med 100k på telleren.

Feilkode sier du? Trodde de forsvant av seg selv jeg når det blir riktig nivå coolant..

Skrevet
Motor kjøper du vel her.. Er nok av folk som har det stående. Kan jo kanskje høre med Eirik Viste tror han har en m52b28 med 100k på telleren.

Feilkode sier du? Trodde de forsvant av seg selv jeg når det blir riktig nivå coolant..

ja, det er kanskje sant, har snakka mye med erik, men ikke nå i det siste. skal høre med han igjen:) ja men da har det vell hengt seg opp eller noe, hvordan fungerer giveren i tanken da?

Skrevet

ja, det er kanskje sant, har snakka mye med erik, men ikke nå i det siste. skal høre med han igjen:) ja men da har det vell hengt seg opp eller noe, hvordan fungerer giveren i tanken da?

Aner ikke...

Skrevet
gsbildeler.no shmiedmann.no

har gs komplette motorer? :D

Sjekk sidene til schmiedmann.dk , altså Danmarksidene. Finner du det du er ute etter kontakter du gutta i Norge avd.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...