Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Da har jeg fått utstyret fra toolstop i England Byttet til norske kontakter, og nå står batterier på lading Måtte ut med 600kr i moms, så totalt ble d ca 3400.- inkl frakt for varer som i Norge koster langt over 8000.- uten frakt.
Kjexx Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Jeg har en dewalt koffert med bajonettsag, nikkesag, drill, sirkelsag og lykt. Har også ett sett makita 18volt med radio, sirkelsag, vinkelsliper, bajonettsag, drill, momenttrekker, gipsdrill, borhammer, nikkesag og lykt. Makita settet kostet 15k og det er jeg drit fornøyd med.
Kjexx Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Hvorfor kjører ikke alle kul bmw.. er så mye stygge biler.
Bliza Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Da har jeg fått utstyret fra toolstop i England Byttet til norske kontakter, og nå står batterier på lading Måtte ut med 600kr i moms, så totalt ble d ca 3400.- inkl frakt for varer som i Norge koster langt over 8000.- uten frakt. jeg kjenner jeg får angst når jeg ser verktøy fra dewalt!, satan jeg plagdes mye med min batteridrill! helt til den starta å brenne, da ble jeg kvitt den! . nå skal det sies at det er noen år siden og batteri driller har generelt blitt sykt mye bedre de siste årene, og at jeg er håndtverker så verktøyet blir brukt for å si det slik!
wicky124 Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Litt artig at det står spreke biler som Audi RS6, Porsche 997 GT3, Cayman og E92 M3 på utsiden av hotellet her, og alle med Norske skilter Godt nordmenn representerer Norge med gromme biler her nede Grattis med jomfruturen rundt "Die Grüne Hölle"... Nordmenn er vel snart de eneste som har råd til skikkelige biler utenfor Tyskland. Tenk... Spania har 25% arbeidslediget. Dette er helt utrolig i relasjon til norske forhold... liffi: Hvem brekker armen på hvem?... Apropos ansvar og film på nettet. Hotellet vi bor på her i makarska er vel det "fineste" her nede..og man ser det klart på bilparken...foruten en nydelig sølvfarget volvo er det bentleyer, ferrarier,porscher, nye bimmere, en lambo etc..alle med bosniske og kroatiske skilt...masse penger i de landene...
fish Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Da har jeg fått utstyret fra toolstop i England Byttet til norske kontakter, og nå står batterier på lading Måtte ut med 600kr i moms, så totalt ble d ca 3400.- inkl frakt for varer som i Norge koster langt over 8000.- uten frakt. [ Bilde ] [ Bilde ] Dæven, nå skal el-anlegget og motor i E30'n få gjennomgå!!!
noekult Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Litt artig at det står spreke biler som Audi RS6, Porsche 997 GT3, Cayman og E92 M3 på utsiden av hotellet her, og alle med Norske skilter Godt nordmenn representerer Norge med gromme biler her nede Grattis med jomfruturen rundt "Die Grüne Hölle"... Nordmenn er vel snart de eneste som har råd til skikkelige biler utenfor Tyskland. Tenk... Spania har 25% arbeidslediget. Dette er helt utrolig i relasjon til norske forhold... liffi: Hvem brekker armen på hvem?... Apropos ansvar og film på nettet. Hotellet vi bor på her i makarska er vel det "fineste" her nede..og man ser det klart på bilparken...foruten en nydelig sølvfarget volvo er det bentleyer, ferrarier,porscher, nye bimmere, en lambo etc..alle med bosniske og kroatiske skilt...masse penger i de landene... Det er penger over alt nå. Selv India har Ferrari-forhandlere. Norge er ikke i en sær posisjon der folk har Ferrarier... Snakker ikke om arbeidsledighet nå, men at folk over hele vesten + en god del andre land har bra bilparker. Se på Tyrkia f. eks, latterlig mye gromt der... Tror ikke vi har en Veyron på norske skilter engang...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Grattis Jørgen Looking good! VIrker greit ja Fått lada opp ene settet med batterier nå, begge maskiner virker i alle fall jeg kjenner jeg får angst når jeg ser verktøy fra dewalt!, satan jeg plagdes mye med min batteridrill! helt til den starta å brenne, da ble jeg kvitt den! . nå skal det sies at det er noen år siden og batteri driller har generelt blitt sykt mye bedre de siste årene, og at jeg er håndtverker så verktøyet blir brukt for å si det slik! Hehe, såpass dårlig ærfaring altså? Har hørt mest positivt om det egentlig, pluss at det var superdupertilbud, så måtte prøve. Her skal det brukes ifb med oppussing, så er ikke maskiner som skal gå hver dag hele året Dæven, nå skal el-anlegget og motor i E30'n få gjennomgå!!! Hehe, el-anlegget skal være bra igjen nå etter at det 4 ledningsnettet er kommet i bilen i dag.! Så nå må jeg starte feilsøking på nytt etter feilen som har vært i fra dag 1..! Liiiiitt, bare piiiittelitt lei nå kan man si Men var litt herlig at den starta igjen i dag, og at jeg faktisk kjørte den 200m hjem fra gammlingene og til meg selv igjen (bilen har stått der nå som jeg har hatt snekkere)...
helland Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 dewalt er tingen ! er snart i kjempeform e30n skal du se
Monica 325i Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Passa fangerane overens på E46 ? liksom coupe-sedan-turing ovs..
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Sitter på Skedsmokorset og her er det stiiille!!
haybimmsen Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Passa fangerane overens på E46 ? liksom coupe-sedan-turing ovs.. På e36 er det slik vertfall Sedan - Touring Coupe - cabriolet
Kjexx Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Passa fangerane overens på E46 ? liksom coupe-sedan-turing ovs.. Frontfanger, ja. Bak nei..
Anbefalte innlegg