Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=35647058&year_model_from=2008&carModel=6747&engine_effect_from=100

Hva syns folket? Var å prøvekjørte en demobil i dag. Ikke værst utseende med Monte Carlo pakken.

Vurderer den seriøst. Og jeg som aldri skulle ha vag :/

BMW 1-serie med 45.000 km på telleren til drøye 160.000,- inkl reg.

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=36028559

Jeg vil varmt anbefale 1-serie.

Skrevet

Hehe, gammel bil som sluker bensin med dyr forsikring har jeg allerede ;) men at det hadde vært gøy er jeg helt sikker på :)

1Serie har jeg sett og prøvd, men med mine kriterier må jeg over 200.000,- før det finnes noe. 118D eller 120d med m-sport, manuell og navi kostet fortsatt litt mye, men det er aktuelt.

Skrevet

Jo, ser den.. Meeen.. M-sport er vel bare plastikken foran og bak, pluss understell (fjærer)?

Jeg gav rett over 180.000 for min 1'er i fjor med iDrive, NAVI professional og sportsseter. Monterte nettopp AC senk til 2500,-, da er den relativt lik M-Sport på understellsiden? Drit i plastikken, den ser du ikke når du sitter i bilen å kjører. :-)

Skrevet

Er vel helst hele interiøret som er viktig for min del. Ratt, girkule, seter osv som er viktigst med msport for min del, men kunne likevel aldri ha kjøpt uten full pakke. Da kjøper jeg heller golf.

Og det er riktig det som blir sagt over her. De fleste bmwer blir litt kjedelig uten mpakke. Det gjelder vel alt fra 1 til 5 serie...

Men det er lite som slår en blå 120d msport som er lastet med utstyr. Både på design og underholdningsverdi :)

Skrevet
Er vel helst hele interiøret som er viktig for min del. Ratt, girkule, seter osv som er viktigst med msport for min del, men kunne likevel aldri ha kjøpt uten full pakke. Da kjøper jeg heller golf.

Og det er riktig det som blir sagt over her. De fleste bmwer blir litt kjedelig uten mpakke. Det gjelder vel alt fra 1 til 5 serie...

Men det er lite som slår en blå 120d msport som er lastet med utstyr. Både på design og underholdningsverdi :)

er ikke vanskelig å trives her..

ddushoqxv8qlx56cwwui.jpg

En liten oppgradering til drøye 1000-lappen.

mr9hm9cl7h8cnu5etca8.jpg

Skrevet

Kjenner at jeg fikk lyst på moderne BMW nå ja :o

Nyere BMW-interiør er sykt digg ;)

Sitter og venter på svar fra kompis om skyss til verksted... Vil hente bilen æ!! Men ser ut som jeg nesten blir nødt til å ta buss...

Skrevet

tilbake på jobb en dag tidligere enn planlagt.. hater å komme tilbake fra ferie.. jeg må rydde i 3 ukers rot :(

Skrevet

Da er bilen hjemme igjen og jeg 16.111 kr. fattigere...

Nå er det bestemt, skal ha langt nyere bil neste gang. Orker ikke mer av de skjulte overraskelsene med 20+ år gamle biler...

Skrevet

Evt. lær deg å skru selv :wink: Ingen av feilene du har fortalt om er de aller største utfordringene, og noe du kunne fikset langt billigere selv :)

Kan love deg at den nyere bilen er langt dyrere å fikse på verksted om noe skulle skje.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...