Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det en kar uti distriktet som har brukt viltcam til å avsløre faenskapet:

558096_10151152597812125_1807477810_n.jpg

Asconaen ble stjelt noen timer tidligere på kvelden og brent etter bildet ble tatt

318855_10151152586022125_1766590197_n.jpg

Og her har vi selve Litauerfaenskapet bærende på nye felger han har fått! :mrgreen::mrgreen:

Skrevet

Han har ikke funnet de, derfor han legger ut bildene på facebook... Men de blir vel kjent igjen etter hvert! :)

Skrevet

Salgsmeldinga, skal den leveres hos vegvesnet av selger eller kjøper?

Gratulerer med ny bil forresten, er visst gøyale de Hondane der :)

Takk ;)

Og her har vi selve Litauerfaenskapet bærende på nye felger han har fått! :mrgreen::mrgreen:

Bestekameraten min er litauisk og spøker om at Litauen nå har blitt et trygt land, fordi alle kriminelle har dratt til andre land i stedet pga bedre utbytte...

Skrevet

hvordan tror folket det hadde blitt med 45/30 senk på e90'n min?

redd den ikke blir lav nok, men dårlig økonomi til coilovers om dagen.

Skrevet

Spare litt da. Må vel ut med noen kroner for senkesett uansett, dumt å ikke bli fornøyd. Bedre å spare, kjøpe justerbart, og vite du kan få det som du vil.

Skrevet

Vurderer å selge 728`n.. Men jeg lurer på hvilken pris jeg skal ha for den altså. 100k har jeg lyst til å legge den ut for. Dyrt for bilannonser på finn da...

Hafsmo: Hvordan er drivstoff budsjettet på 7ern din? Den er vel i overkant tørst?

Skrevet
Spratt det ut ei sparkelkake når de begynte å valse? :mrgreen:

Nei, men det blei ujevnt:( andre side har ikke e bynt på enda, men den e en del rust på, så den vet ikke e korsen det blir :s faen asså:(

Skrevet

Ujevnt? har de valset så mye at de har strukket hjulbuen?

Kjexxx,

Forbruket er finfint det. :)

Bruker rundt literen på langkjøring, men blir det mye småkjøring nærmer det seg kjapt 1.4 - 1.5l/mil.

Den er hakket tørstere enn 540en.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...