M|Fjeld Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Å store lykke! Fant noe pulverkaffe Dagen er redda..
haybimmsen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 No fant e nettop ut at e har fått 10k for lite i lønn også, ikke kaffi, å ikke lønn,, korsen skal dinne dagen gå?:/
StianA Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 No fant e nettop ut at e har fått 10k for lite i lønn også, ikke kaffi, å ikke lønn,, korsen skal dinne dagen gå?:/ Krev 10k + kaffe maskin for og fikse skaden
haybimmsen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Haha, jobba her siden mandag, så vet ikke hvor mye e skulle sakt:p gamlejobben som driv å føkka se..
StianA Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Haha, jobba her siden mandag, så vet ikke hvor mye e skulle sakt:p gamlejobben som driv å føkka se.. Isj da blir det noe anna men stå på kravene om de 10k og kaffemaskinen på gammle jobben
StianA Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Når vi snakker om kaffe..[ Bilde ] Bruker du leppestift? Så rimelig grei ut den kaffe maskinen, skal ha en slik i huset når det blir ferdig
Kjexx Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Nei det gjør jeg ikke, det er en kopp min datter har designet i barnehagen. Skal du ha kaffe maskin så kjøp en med vanntilførsel. Så vidt jeg vet er det bare miele cva5065 som har det, og den har jeg. Strålende fornøyd. Men den koster greit med kroner da..
StianA Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hmm sjekka prisen på den nå Ligger mellom 16-18 k ink mvh skal drikke en del kaffe da Men får høre hva de som skal levere kjøkkenet skal ta for den for må jo ha med vann tilførsel, stress og fylle vann hele tia
wicky124 Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Jeg kommer til å bli verdens cooleste pappa i mars... Må vel skaffe meg sjuer innen den tid...
Jordfræsar Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hmm sjekka prisen på den nå Ligger mellom 16-18 k ink mvh skal drikke en del kaffe da Men får høre hva de som skal levere kjøkkenet skal ta for den for må jo ha med vann tilførsel, stress og fylle vann hele tia Om de selger'n på elkjøp/lefdal kommer de stadig vekk med 25% på alle kaffemaskiner etc... de typiske søndagstilbudene på nettsia.
StianA Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hmm sjekka prisen på den nå Ligger mellom 16-18 k ink mvh skal drikke en del kaffe da Men får høre hva de som skal levere kjøkkenet skal ta for den for må jo ha med vann tilførsel, stress og fylle vann hele tia Om de selger'n på elkjøp/lefdal kommer de stadig vekk med 25% på alle kaffemaskiner etc... de typiske søndagstilbudene på nettsia. Takk for tipset De selger den der http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pl ... -5060-stal
Jordfræsar Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Da er det bare å smøre seg med litt tålmodighet og titte gjevnlig innom på søndager
Kjexx Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hmm sjekka prisen på den nå Ligger mellom 16-18 k ink mvh skal drikke en del kaffe da Men får høre hva de som skal levere kjøkkenet skal ta for den for må jo ha med vann tilførsel, stress og fylle vann hele tia Om de selger'n på elkjøp/lefdal kommer de stadig vekk med 25% på alle kaffemaskiner etc... de typiske søndagstilbudene på nettsia. Takk for tipset De selger den der http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pl ... -5060-stal Denne er uten vanntilførsel og billigere en den jeg har. Cva5060 uten vann Cva5065 med vann.
knut_olestad Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Jeg kommer til å bli verdens cooleste pappa i mars... Må vel skaffe meg sjuer innen den tid... Jaså? Grattis da Ang. kaffe, vi har samme type trakter som på kafeer, funker godt, når folk gidder sette på ny selvsagt.. Går mye kaffe her.. Hadde maskin før, men den var mer defekt enn oppegående.. Har også en slik fin vannkjøler som er herlig på varme dager. Når jeg tenker meg om har vi det ganske fint her
Anbefalte innlegg