316 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 En bil kom plutselig over i motsatt kjørebane. Om det var en forbikjøring mannen i denne bilen forsøkte seg på vites ikke, men sjåføren i den første bilen hadde ingen muligheter og deiset inn i fronten på bilen. Like etterpå kom den ene bilen fra Sissels trafikkskole med to unge jenter og kjørelærer Kai Engebakken om bord. Hva som skjedde så, er litt usikkert. Det gikk så fort.Men ifølge Sissel Kristofersen, som driver kjøreskolen og som var i kontakt med de to jentene flere ganger i går, må den ene eleven, som satt bak rattet ha gjort en desperat manøvrering. Helt i siste liten. Slik at den møtende bilen bare sneiet kjørebilen før den havnet på taket i grøfta. De to unge jenten kom fra det hele uten fysiske skader og ble skrevet ut av sykehuset etter en sjekk. Kjørelærer Engebakken slapp unna med tre knekte ribbein. Verre gikk det for mannen som førte personbilen som kom over i feil kjørebane. Han ble fraktet med helikopter til Ullevaal universitetssykehus, hvor han i går ble operert for hode- og ansiktsskader. Tilstanden hans i går kveld fortsatt alvorlig.Ifølge politiet, hadde ikke denne mannen, som er i slutten av 20 årene gyldig førerkort. Bilen han førte, var i tillegg påført falske skilter. Idiiiiiot...
Clerion Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Splonk ny bil.... "Artig" Ser forresten Internbilen til Optimera på bildet også ;D
Jordfræsar Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Karma 316? (tenker da på mannen uten gyldig førerkort og falske skilter).
316 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Er nok Karma ja! Good Karma for meg, jeg kjørte i retning Hamar omtrent 4 minutter før det smalt (!)
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Noen som vet hvordan jeg tar ut hele delen med lysbryteren, tåkelys, og luft"ventilen"? Den helt til venstre..
Springsteen Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Noen som vet hvordan jeg tar ut hele delen med lysbryteren, tåkelys, og luft"ventilen"?Den helt til venstre.. Ganske sikker på at det bare er en skrue under den..
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Ja, er det eneste jeg og fant..men husker ikke om jeg fikk den ut eller ei når jeg prøvde på det. Men når jeg tenker over det så fikk jeg det kanskje til hmm.. Går det an å få ut tåkelys delen alene?
ehrnst Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 noen som tilfeldigvis samler på gamle mobiltelefoner eller noe. rotet i gamle esker å fant min gamle Nokia 8810
wicky124 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 hmm...da har du lagt ut feil bilde i første posten...
VegarVS Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 andre enn meg som har problemer med å få frem bilder på mange av trådene her om dagen ??
Eksos Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Wtf, Eksos.. Vi har tydeligvis tenkt ca helt likt i dag..Her er ett bilde jeg tok i stad Før/etter bilde. Ble bra, putta like pærer i skiltlys og. Nå får vi bare krysse fingra for at dette ikke blir en ny trend, da må man jo finne på noe annet Hehe, ja, om folk starter med oransje parklys er det ikke kult lenger Jeg har vell egentlig hatt den snart ett år, men fikk først i grøftelysa nå på søndag
Anbefalte innlegg