Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. De ser ikke akkurat ut som det er ET20. Hvis det er ET35 og oppover er det good. Mulig at jeg kan låne dem en dag? Må på kontroll på Hafslund før 2/09

Skrevet

Det går virkelig an å hate folk man ikke har møtt! Denne jævla felgsvindlerfitta som lurte meg for eks............ Har ikke fått noe penger tilbake jeg, 3 måneder siden nå! Heia! Fra å late som han har overført snart 10 ganger innrømte han nå at han ikke hadde nåla i veggen og liksom får lønn på tirsdag. Yeah right. Fy faen jeg spyr.

Skrevet
Det går virkelig an å hate folk man ikke har møtt! Denne jævla felgsvindlerfitta som lurte meg for eks............ Har ikke fått noe penger tilbake jeg, 3 måneder siden nå! Heia! Fra å late som han har overført snart 10 ganger innrømte han nå at han ikke hadde nåla i veggen og liksom får lønn på tirsdag. Yeah right. Fy faen jeg spyr.

Er bare å bestemme seg. Enten må du glemme hele greia, eller så drar du hjem til han og tar med deg noe som er vært det han skylder. Slike personer er det ikke vits å gi 100 sjanser da de har 200 gode grunner.

Det værste i slike tilfeller er all irritasjonen etterpå. Nå husker jeg ikke i farta hvor mye han skylder, men vil tro at irritasjonen er verre en den økonomiske smellen du har fått.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...