Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja :) Tenkte automatisk BMW, sorry.

Spør igjen, noen som vet om billige coilover-kit til E30? Kit som ikke trenger sveising og at man kan bruke orginale fjærbein, helst 45mm men går greit med 51 også.

Skrevet
Takk, men må ha 5x112, er vel nesten som å banne i kirka dette, men har gått til innkjøp av en Golf MKV! :-o

Har selv vert å kjøpt en Golf 5 FSI til samboern :)

Men jeg koser meg videre med IS coupe'n min :)

Skrevet

Hehe, ja. Måtte ha meg bil når E36 endte på skroten, og da fikk jeg denne til en rimelig pris, og det har vist seg å være et veldig godt kjøp sålangt. Billig i drift og er mer enn nok til det jeg trenger den til. Men vil selvfølgelig pimpe den litt med noen fete felger, da. Nå ruller den på originale 15" som jeg har lakkert hvite. Litt kjedelig, men fungerer inntil videre :-)

Skrevet
Hvis det plager deg så ille så la være å les da vet du, er ikke værre enn det ;)

Var vel akkurat samme situasjonen når man prata om shampoo etc.. ;) Slo ikke ann det..

Skrevet
Sitter her og ER interesser i en sommerbil RX-7! rundt 150 tusen, men mange høyresiden ratt :s

Noen som er flink til med den RX-7? :^o

Mindor på Aukra er helt sjef på Wankel, han bygde motoren til min RX7

http://www.aukrabiloppretting.com/

Bokmerker lagt til... :mrgreen: Mulighet en rwd cosworth? prøve noe nytt med pustehjelp, ikke original.

Er det ikke bare jeg som syns E34 535i er stor og tung? hehe. Liten med turbo kan være gøy men hvordan med M5?

Skrevet

Fytti helvete! For en kveld... Først fikk jeg 02'n til å gå... Optimistisk og fin etter å ha rullet noen runder i Elverum... Kom på at jeg hadde glemt vognkortet hjemme, men lot det stå til... Så bestemte jeg meg for å lufte den til Hamar, igjen rimelig optimistisk... På vei dit kjørte jeg forbi en kontroll av Statens Vegvesen uten å bli vinka inn... FLAKS... Så vel fremme på Hamar! I det jeg hadde stoppet bilen for å vise en kamerat åssen det så ut under panseret fikk jeg meg en stor overraskelse... Batteriet var nemlig stein dødt da jeg skulle starte bilen... Eeeeek... Det begynner å bli mørkt nå, så jeg blir rimelig stresset... Fikk dyttet den i gang i en nedoverbakke, heldigvis... På dette tidspunkt hadde jeg hele 5 mil hjem, og det uten et eneste fungerende lys... Puuh... Heldigvis havnet jeg i mellom to biler som skulle hele veien til Elverum, og på Statoil i Elverum sto broren min og faren min for å kolonnekjøre meg hjem... Så måtte jeg kjøre dama opp igjen dit hu bor etterpå... På vei hjem da så jeg en UFO!!!!!!!!!!! :shock: Så ut som en oransje gatelys som for over himmelen. Var STORT!!!

Skrevet
Fytti helvete! For en kveld... Først fikk jeg 02'n til å gå... Optimistisk og fin etter å ha rullet noen runder i Elverum... Kom på at jeg hadde glemt vognkortet hjemme, men lot det stå til... Så bestemte jeg meg for å lufte den til Hamar, igjen rimelig optimistisk... På vei dit kjørte jeg forbi en kontroll av Statens Vegvesen uten å bli vinka inn... FLAKS... Så vel fremme på Hamar! I det jeg hadde stoppet bilen for å vise en kamerat åssen det så ut under panseret fikk jeg meg en stor overraskelse... Batteriet var nemlig stein dødt da jeg skulle starte bilen... Eeeeek... Det begynner å bli mørkt nå, så jeg blir rimelig stresset... Fikk dyttet den i gang i en nedoverbakke, heldigvis... På dette tidspunkt hadde jeg hele 5 mil hjem, og det uten et eneste fungerende lys... Puuh... Heldigvis havnet jeg i mellom to biler som skulle hele veien til Elverum, og på Statoil i Elverum sto broren min og faren min for å kolonnekjøre meg hjem... Så måtte jeg kjøre dama opp igjen dit hu bor etterpå... På vei hjem da så jeg en UFO!!!!!!!!!!! :shock: Så ut som en oransje gatelys som for over himmelen. Var STORT!!!

Ufo? Altså, det har vært en lang dag, du trenger søvn ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...