M|Fjeld Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Etterlyste også søknaden min når jeg var på bt, å før jeg hadde fortalt ferdig så begynte de å snakke om vekt osv. Sikkert bare å glemme heile ombyggingen. Sa e hadde venta siden april på svar, da blei an litt rar mannen Nå må du slutte å tulle her! Vekta er ingen problem i denne sammenhengen, forstått?
haybimmsen Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Haha e uheldigvis ikke e som må forstå det :s syns det va litt vittig at han avbraut meg når jeg snakka å sa at det var for høy vektforsjell :s
asv Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Etterlyste også søknaden min når jeg var på bt, å før jeg hadde fortalt ferdig så begynte de å snakke om vekt osv. Sikkert bare å glemme heile ombyggingen. Sa e hadde venta siden april på svar, da blei an litt rar mannen Nå må du slutte å tulle her! Vekta er ingen problem i denne sammenhengen, forstått? Om statens vegvesen sier at vekta er et problem (da skriftlig dokumentert på svar i søknad, ikke løst prat over disken) så er den jaggu det. Hjelper fint lite å ta ut taktrekk og et par deksler som du foreslo tidligere, da dette veier fint lite. Motoren som skal i veier en 15-20 kg mer enn den som står i mener jeg å huske, samt større bremser, tykkere stabstag.... baller fort på seg med vekten. At det skal være noe stort problem tror jeg dog ikke, er da sikker på at jeg har sett 320 godkjent ombygd til m3 før. Noen lettere stoler er i mine øyne det mest fornuftige dersom det skulle bli noen kg for tungt, da de originale veier alt for mye
haybimmsen Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Må finne ut noe lurt om det blir m3. Må nesten bare se hva de svarer på søknaden. Ettersom jeg så de gransket bilen min idag, brukte 2 timer på den, spurte å grevde om alt, så må e si e har jævlig dårlig tro på de guttene. Friste mest med 2,8 da det er veldig problemfritt
matsrh Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Brrrrr... drit kaldt ute om morgnene nå om dagen. Hadde frost på ruta idag
haybimmsen Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Brrrrr... drit kaldt ute om morgnene nå om dagen. Hadde frost på ruta idag Jobba i ganstøvika i Ålesund, steike kaldt her med :s
StianA Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Brrrrr... drit kaldt ute om morgnene nå om dagen. Hadde frost på ruta idag Kaldt om kveldene nå også, driver og jobber ute med huset og må ha på meg hansker! blir tidlig vinter i år sikker :\
noekult Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ikke for å skryte, men våknet i 35 varmegrader innedørs uten vifte pga strømmen har gått. Det var faen ikke gøy det heller, blir så inn i helvete laaaat og svett! Gleder meg til norske kulda neste onsdag. Når det er kaldt kan man i det minste kle på seg skikkelig!
Dirty Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Etterlyste også søknaden min når jeg var på bt, å før jeg hadde fortalt ferdig så begynte de å snakke om vekt osv. Sikkert bare å glemme heile ombyggingen. Sa e hadde venta siden april på svar, da blei an litt rar mannen Nå må du slutte å tulle her! Vekta er ingen problem i denne sammenhengen, forstått? Om statens vegvesen sier at vekta er et problem (da skriftlig dokumentert på svar i søknad, ikke løst prat over disken) så er den jaggu det. Hjelper fint lite å ta ut taktrekk og et par deksler som du foreslo tidligere, da dette veier fint lite. Motoren som skal i veier en 15-20 kg mer enn den som står i mener jeg å huske, samt større bremser, tykkere stabstag.... baller fort på seg med vekten. At det skal være noe stort problem tror jeg dog ikke, er da sikker på at jeg har sett 320 godkjent ombygd til m3 før. Noen lettere stoler er i mine øyne det mest fornuftige dersom det skulle bli noen kg for tungt, da de originale veier alt for mye Er ikke noe problem å bygge om en 320 til m3 kan bygge på 316 også
Janthomas Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 I like this...[ Bilde ] går enn sånn her i fredrikstad som er 100% lik faktisk!
noekult Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 I like this...[ Bilde ] går enn sånn her i fredrikstad som er 100% lik faktisk! Obligatorisk med tanngrill med falske edelstener i den bilen! Ikke turn-on for 5 øre (snakker bare for meg selv nå).
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Den var såppass vulgær at den blei kul Men hadde fjerna grillen på den.. (liker store felger!)
Anbefalte innlegg