Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du komme deg til stryn uten å kjøre over strynefjellet får du deg en heidundrende omtur.. Er vel også en overhengende fare for snø nå på året, men det er jo bare å se ann værmeldinger og sko seg etter forholdene :P

Kjøre en annen vei er uaktuelt. Vinterdekk er på, så snø er ikke noe problem. Tenker mer på tunnelarbeidet som pågår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du komme deg til stryn uten å kjøre over strynefjellet får du deg en heidundrende omtur.. Er vel også en overhengende fare for snø nå på året, men det er jo bare å se ann værmeldinger og sko seg etter forholdene :P

Kjøre en annen vei er uaktuelt. Vinterdekk er på, så snø er ikke noe problem. Tenker mer på tunnelarbeidet som pågår :)

Finner vel gjerne detaljer angående veiarbeid på vegvesenet sine hjemmesider.

Tror jeg skal kjøre meg en kosetur til stryn selv på lørdag for å teste de nye veiene mellom volda og stryn. Satt på jobb (drosje) hele forrige lørdag og håpte på at noen skulle ta drosje til stryn, men det skjedde ikke :( Da får man bruke egen bensin og bil istede gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute med CRXen, sorry hvis jeg snakker for mye om den, men GUD som den flyr i svingene :D Kunne mistet lappen mange ganger, men herreguuud så herlig med superlett bil og turtallsnål som blir helt hysterisk, for å ikke snakke om tomme Oslo-tunneller på denne tiden :D :D

Ble t.o.m. heiet på av drita folk da jeg kjørte på høyt turtall i sentrum, rrraaacerbillyd og skrikende dekk får folk til snu seg - noen haters men for det meste bra respons fra unge menn da (no homo lol) :D

Fytti... 1-eiers og norsk 535M under 100.000 km :o

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37439004

Er farfar sin det der . Kan bekreftes at den er i "mint" condition Hehe :P er vel egentlig den bilen som fikk meg til å bli intr. I BMW relativt tidlig :D

Koselig :D Skulle ønske jeg hadde BMW-entusiaster i familien min også, men holder jevnt på med misjonering blant venner og familie, får satse på at jeg klarer å smitte noen jeg også [-o<

Hadde E46 sedan som skolebil, savnet følelsen, kjøpte E30 Touring og da var det gjort - hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...