Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som du har hatt en kul, tøff, stressende og avslappende tur noekult! :D gøy å lese om sånt ;)

Hehe ja :)

noekult : nå savnet jeg pakistan..men blir vel ingen tur dit før tidligst 2014 :(

Skjønner deg godt!

Da går turen mot Tyskland;)

God tur, det er et bra land - du vil garantert se en annerledes bilpark enn den norske... :) Hold mobilkameraet klar for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne vitsen...

"Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpnet og utenfor står Allah. Gud stusser litt, men snur seg etterhvert mot Jesus... – Har du bestilt kebab?!"

I fare for å bombe deg, så skal jeg heller opplyse din manglende iq...

Allah er det samme som Gud. Ergo, vitsen din var helt på trynet feil. Om du hintet til Muhammed, den hellige profet i Islam, så skrev du isåfall feil.

Dog er en slik vits teit å skrive da kebab ikke har noe med islam å gjøre.... anyway du er homo så fuck it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne vitsen...

"Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpnet og utenfor står Allah. Gud stusser litt, men snur seg etterhvert mot Jesus... – Har du bestilt kebab?!"

I fare for å bombe deg, så skal jeg heller opplyse din manglende iq...

Allah er det samme som Gud. Ergo, vitsen din var helt på trynet feil. Om du hintet til Muhammed, den hellige profet i Islam, så skrev du isåfall feil.

Dog er en slik vits teit å skrive da kebab ikke har noe med islam å gjøre.... anyway du er homo så fuck it :D

Hehe... som jeg skrev. Fant denne vitsen! Anyway... I'll fuck it :P

@knut: Riktig gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...