M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 F16 kom til norge i 1980, og det nyeste er vel fra 1989 om jeg ikke tar feil.Edit: Om jeg ikke husker helt feil er det F35 som kommer til å ta over nå om ikke så alt for lenge! Om de ikke allerede har begynt å komme F16 er på høyde med andre fly, gammel teknologi byttes med ny så fort det kommer på markedet F35 og leveringsdato http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7585289 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Er ikke rare greiene som skal til for å slippe å inn i forsvaret nå til dags vertfall. Er vel 1 av 6 som må inn. Da jeg var på sesjon ga jeg beskjed om at jeg hadde lyst inn i militæret, for å få oppfylt min store guttedrøm, nemlig å bli pilot. Sa ikke direkte at det var derfor jeg hadde lyst inn, men fordi jeg har hør en god del positivt om hvordan det er i militæret. Men jeg fikk blankt avslag fordi jeg var for tjukk.. Har vel BMI på ca 32 tror jeg, å så lenge det var over 30, så var det bare å glemme det.. Fredrik: Det er vel bare skallene som er så gamle. Avionikken og våpensystemene er nokk top notch! Forøvrig så ble vel Boeing 737, som er standardflyet til Norwegian utviklet på 60-tallet. De som er i drift i dag har selvsagt oppgradert teknologi mot de som fly da Helt latterlig. Jeg hadde lyst inn, og scora topp på alt, men så var jeg ærlig og skrev i søknaden at jeg har utstedt medisin for migrene én gang i 10. klasse... Kunne på tidspunktet telle på én hånd hvor mange ganger jeg hadde hatt migrene, og jeg har kanskje så vidt begynt på hånd nr 2 nå.. Jeg er mao ikke plaget med det... men det var nok til at jeg ikke var ønsket.. Den 190-ish høye skikkelig pæreforma (tipper han må ha veid 150kg) soldaten som var med på sesjonen... han fikk altså tjenestegjøre... ikke en sunn ungdom som MULIGENS KAN få migreneannfall.... Det står dog i papirene mine at de kan komme å hente meg inn om jeg skulle utdanne meg til noe de kunne trenge.... Det kan de hvertfall bare drite i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Noen som er og vaser i Oslo/Bærum og orker å gjøre meg en tjeneste?Skulle kjøpt noen fjærer hos en kar på Høvik men han føler ikke for å sende de i posten til tross for at de ligger i original emballasje. Overfører selvsagt cash for kjøp og frakt til den som evt gidder på forhånd. Shit, skal jaggu legge på en hundrings i ølpenger for jobben også jada, bor 5 min unna, send info på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Døgnrytme, hva er det? Siden jeg ikke får sove kan jeg like gjerne spille litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hvilket spill et det Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det er LFS, Live For Speed. www.lfs.net Ganske gammelt spill, grafikken er ikke den beste men det er realistisk! Har en del mods og, som f.eks BMW'en og felgene, motor osv. Koster 20 euro eller noe for hele spillet, er verdt det. Er online også. Har kun tastatur og mus men pleide å bruke Logitech G27 på dette spillet, det var morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 E lika slike spill, men e en tufs på nedlasting osv lasta ned ifra sida du linka til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 3 dager med vekter kurs.. 1 unnagjort og 2 igjen. begynner på min daglige jobb 07.30 og slutter 16.00.. men nå disse dagene er det i tillegg kurs 17.00 - 23.00! er veeeldig trøtt etter bare en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Avtalt detailing hos fdl i helgen. Gleder meg som en unge til shinet Le-mans blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Avtalt detailing hos fdl i helgen. Gleder meg som en unge til shinet Le-mans blå Vurdera å levere den inn jeg også neste gang, siden jeg sto 25 timer å snurra på poleringsmaskina, så såg jeg meg litt blå på ting at det ikke ble så bra.. Får litt mer wow følelse når du ikke ser alle stega, men heller når den e helt ferdig å bare glise imot deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har flere problemer med onecall for øyeblikket, eller er det bare meg? Mobildata er ikke-eksisterende på telefonen, og jeg kommer ikke inn på onecall.no via pcen heller Det begynte ca klokken 9 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har flere problemer med onecall for øyeblikket, eller er det bare meg?Mobildata er ikke-eksisterende på telefonen, og jeg kommer ikke inn på onecall.no via pcen heller Det begynte ca klokken 9 i dag. Hmm.. Jeg får tydeligvis ikke lov til å sende meldinger i dag. OneCall her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er vel derfor hun i reklamen har to forskjellige leverandører, en annen i tillegg til OneCall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Da var mest sannsynlig nye felger påvei i posten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg