Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål til de av dere som måtte bo i Oslo/omegn, eller er bevamdret i Oslos uteliv. Skal på Top Gear Live i mars, og han ene av oss som skal er ikke 20. Noe utested å anbefale? Sist jeg var ute i Oslo var jeg på Trompeten, sitter heller på hotellet å drikker enn å dra dit :P

Og siden dette er ett spørsmål med bred målgruppe, så kan det vell ikke defineres som chatting? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål til de av dere som måtte bo i Oslo/omegn, eller er bevamdret i Oslos uteliv. Skal på Top Gear Live i mars, og han ene av oss som skal er ikke 20. Noe utested å anbefale? Sist jeg var ute i Oslo var jeg på Trompeten, sitter heller på hotellet å drikker enn å dra dit :P

Og siden dette er ett spørsmål med bred målgruppe, så kan det vell ikke defineres som chatting? :s

Hard Rock?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADA, da var det min tur til å ploge snø. Dro av veien noe så jæææævli i 30-35 km/t. Fikk akkurat sikta meg unna en lyktestolpe og en trafo tilhørende den. Var ca 40 cm fra den... Ødelagt front og grøftelys. Men men, glad jeg lever.

Ringte brannvesenet, da onkelen til dama jobber der. Han kom med blålys og dro meg opp igjen! :lol:

2. frontfangeren på ett halvt år Mads ;D ikke værst

Dette er btw ikke noe som plager meg ;D

http://www.dinside.no/862580/ikke-gjor-dette-i-ferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...