bmwkizn Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 je je je jeee hjerneskada... møkka pizza... Knall den. Sitter faktisk og spiser den As we speak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 316: Om du var i området skulle jeg bydd på en slik etter skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Sitter og drikker øl nå... Hadde snø til frontruta på bilen, så det kunne gått verre. Glad jeg ikke traff noe hardt. Herlig at onkelen til dama kom med brannbil og blålys... Likte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Greit med bekjente Skal tipse østlendingen jeg! Ønske om overskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Kjørte av veien - ringte 110? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Yngre herremann kjørte av veien etter snøkaos? (sånn man skriver i Oslo). Må jo spe på litt kjøtt, er jo ikke hver dag det skjer noe i Hedmarken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Har et spørsmål til de av dere som måtte bo i Oslo/omegn, eller er bevamdret i Oslos uteliv. Skal på Top Gear Live i mars, og han ene av oss som skal er ikke 20. Noe utested å anbefale? Sist jeg var ute i Oslo var jeg på Trompeten, sitter heller på hotellet å drikker enn å dra dit Og siden dette er ett spørsmål med bred målgruppe, så kan det vell ikke defineres som chatting? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Noen må serriøst hjelpe meg med en liten nøtt nå.. Hvis dere hører de 15 første sekundene av denne sangen her: http://open.spotify.com/track/3LuOoyDzXfVpdqNKsBMVuz så hører dere at det er ekstremt likt med en sang av et boyband (tror det er westlife), men finner ikke ut hva sangen heter. Noen forslag?- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Har et spørsmål til de av dere som måtte bo i Oslo/omegn, eller er bevamdret i Oslos uteliv. Skal på Top Gear Live i mars, og han ene av oss som skal er ikke 20. Noe utested å anbefale? Sist jeg var ute i Oslo var jeg på Trompeten, sitter heller på hotellet å drikker enn å dra dit Og siden dette er ett spørsmål med bred målgruppe, så kan det vell ikke defineres som chatting? :s Hard Rock? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Skaar: Buddah, Stardust, Lux tror jeg.. Er litt å velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Må være plasser med 18 år altså, kan hende det ble noe uklart i inlegget. Har blitt anbefalt Studenten, Nexus, XLNT og Velvet av en kompis som bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Noen som vet om bly-ammo til Hagle er lov i Sverige lenger? Det er ikke noe blyforbud i sverige, så der får man fortsatt bedrevet human jakt og lønnsom skogsdrift Haha^^ godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 JADA, da var det min tur til å ploge snø. Dro av veien noe så jæææævli i 30-35 km/t. Fikk akkurat sikta meg unna en lyktestolpe og en trafo tilhørende den. Var ca 40 cm fra den... Ødelagt front og grøftelys. Men men, glad jeg lever. Ringte brannvesenet, da onkelen til dama jobber der. Han kom med blålys og dro meg opp igjen! 2. frontfangeren på ett halvt år Mads ;D ikke værst Dette er btw ikke noe som plager meg ;D http://www.dinside.no/862580/ikke-gjor-dette-i-ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Folk sier at nordmenn er gode på ski fordi de er født med ski på beina... Jeg er født naken i ei seng så da regner jeg med at jeg er god i senga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Skaar: XLNT er nedlagt hvertfall. Vet ikke helt med Nexus.. Studenten har jeg ikke vært på, bare nesten vært der, men tror det er bra stemning der. Alle jeg har nevnt før var 18 års steder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg