Thomaz Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er det egentlig lov å si "squirte" Jørgen? Hvorfor skulle ikke det være lov?? Folk er jo så internasjonale for tiden at! Dessuten har jeg lov til å si hva jeg vil.. Er bare god på å la være. Men her kom en liten glipp kanskje, for enkelte Fikk foresten nesten opplevd squirting fra min egen munn nå, da jeg leste prisoverslaget på div elektroarbeid i huset, inkl nytt sikringsskap, inntakssikringer, 3-fase, ny jordingskabel etc.. Så på godt norsk: Jeg SPYR Av nyskjerrighet Hva var prisen på bytte av skap etc ? time pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Godt over 50 høvdinger tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Fikk foresten nesten opplevd squirting fra min egen munn nå, da jeg leste prisoverslaget på div elektroarbeid i huset, inkl nytt sikringsskap, inntakssikringer, 3-fase, ny jordingskabel etc.. Så på godt norsk: Jeg SPYR Av nyskjerrighet Hva var prisen på bytte av skap etc ? time pris ? Godt over 50 høvdinger tenker jeg? Usikker på hvilken timespris de har.. Har ikke fått spesifikk pris på hver enkelt ting/kabler/sikringer/skap osv.. Men et totalt tilbud der det er beskrevet hva som skal gjøres og hva som skal brukes. "Tilbudet" ble på 40.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hoho, dette blir bra![ Bilde ] Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium? [ Bilde ] Beste som finnes er fugeskumpistolrensespray fra biltema, og det er no shit. Wow effekt har det. 29 spenn for en. Bør vel ha 2 om du skal ta 4 felger. Og til alle som ikke tror det så er det bare tull, tok 4 felger med det og det ble faen meg bra. Gikk som en lek. http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikali ... -ml-36580/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Fikk foresten nesten opplevd squirting fra min egen munn nå, da jeg leste prisoverslaget på div elektroarbeid i huset, inkl nytt sikringsskap, inntakssikringer, 3-fase, ny jordingskabel etc.. Så på godt norsk: Jeg SPYR Av nyskjerrighet Hva var prisen på bytte av skap etc ? time pris ? Godt over 50 høvdinger tenker jeg? Usikker på hvilken timespris de har.. Har ikke fått spesifikk pris på hver enkelt ting/kabler/sikringer/skap osv.. Men et totalt tilbud der det er beskrevet hva som skal gjøres og hva som skal brukes. "Tilbudet" ble på 40.000,- Jeg fikk i sommer trekt opp nytt i 1 etg inkludert 10 nye punkter på det nye kjøkkenet mitt. Nytt skap med nye sikringer, 3fas, jording og nytt hovedinntak. Prisen ble 20,000.- AB Elektro i halden gjorde den jobben og kan anbefale de til alle. Kom dagen etter de ga prisoverslag og utsatte andre jobber. Kanon bra firma. Har brukt de fast på de leilighetene jeg har renovert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hoho, dette blir bra![ Bilde ] Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium? [ Bilde ] Beste som finnes er fugeskumpistolrensespray fra biltema, og det er no shit. Wow effekt har det. 29 spenn for en. Bør vel ha 2 om du skal ta 4 felger. Og til alle som ikke tror det så er det bare tull, tok 4 felger med det og det ble faen meg bra. Gikk som en lek. http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikali ... -ml-36580/ hvordan liker lakkerte felger dette? har noe fastbrent som er totalt umulig å få bort med avfetting og høyttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Det er vell samme stoffet som bremserens! Lukta Vertfall samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Det står: Også utmerket for avfetting av stålflater før påføring av silikon. Jeg har brukt det på felger som er lakkerte. Men du må være kjapp med skuresvampen med en gang du har sprayet for jo lenger det går fra det er påført jo dårligere virker det. Løsemidlene fordamper tenker jeg. Men jeg sprayet det på og det verste rant omtrent vekk av seg selv.. Anbefaler virkelig å prøve, ble rent i en fei. Om du er skeptisk så prøv på en gammel felg først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg prøvde også avfetting og dritt, men funka ikke noe av det.. Hadde ikke lyst til å gyveløs med vasketynner heller. Men så stod nå den fugeskum rensesprayen der da så måtte prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ikke noe møkk her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 ^ Aldri blitt smart på E36-prisene jeg... Varierer så mye fra annonse til annonse. Er automatisk skeptisk til de rimelige (tenker at de er ihjelkjørte eller ombygde). Noen som kan gi innføring i hva de tidligste E36 M3ene i god stand ligger på? Snakker selvsagt original bol. Forøvrig veldig rart hvordan jeg har gått fra å mislike E36 til å nærmest snu meg etter et cleant eksemplar! Spesielt coupéer, riktig satt opp biler med mye motor er perverse! Jeg er helt enig. E36 kan bli fet. Jeg tror mange er veldig optimistisk og får ikke solgt, og en del er pen på utsiden, men har en del skjult rust etc. En m bil som er 20år har nok stort sett hatt et tøft liv.. Men b30 er vel langt mer driftsikker siden de har tykkere vegger i sylindrene og uten vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg prøvde også avfetting og dritt, men funka ikke noe av det.. Hadde ikke lyst til å gyveløs med vasketynner heller. Men så stod nå den fugeskum rensesprayen der da så måtte prøve.. høres bra ut det, må vell til å handle en boks med vidundermiddelet en dag da. irritert meg siden slutten på sommeren med det bremsestøvet som er UMULIG å fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 MG B ? Korrekt! 1976 MGB GT [ Bilde ] En kamerat (litt eldre) har hatt en drøss med mger. MGB GT, Roadster, MGA Kuppelhue (som han så fint sier) osv. Han solgte nettopp unna så å si alt, men har fortsatt litt deler hvis du trenger noe. Er ikke helt inne i det men lakket den ene B Roadsteren hans. Første hellakering faktisk. Gøyale små biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg prøvde også avfetting og dritt, men funka ikke noe av det.. Hadde ikke lyst til å gyveløs med vasketynner heller. Men så stod nå den fugeskum rensesprayen der da så måtte prøve.. høres bra ut det, må vell til å handle en boks med vidundermiddelet en dag da. irritert meg siden slutten på sommeren med det bremsestøvet som er UMULIG å fjerne. Er hvertfall vert 29 spenn å prøve. må dynge på å frem med svampen med en gang. Ett og ett område av gangen. Er det inne i felgen du skal ha det rent eller? Får gi meg en tilbakemelding på om det funker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Idag fikk jeg gratis maskinvask tl 299kr på Shell...merca ble iallefall skinnende ren uten at jeg trengte å fryse i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg